Kan ook een defect zijn.... ik had vroeger een Ford Ka en ineens exact hetzelfde als wat jij beschrijft. Het stuurkolom moest een druppel olie...
nou er was lucht uit 3 banden.... 1 achterband was nog keihard en de andere 3 waren veel te zacht... verder niks geks gevonden....
haha nee dat heb ik meteen gechecked toen ik het zo vaag vond rijden... mijn man heeft er een stukje in gereden en zei meteen dat het aan de banden ligt... 3 banden waren zacht... ik had er wel met mn voet tegenaan geduwd maar vond ze vrij hard.... tja heb er echt geen verstand van..... daarna is hij toch langs de dealer gegaan met de auto want er moesten nog nieuwe wieldoppen op en konden ze hem misschien even vluchtig langs gaan van binnen.... er was niks mee aan de hand behalve de banden dus.....!
vsnaar niet gewoon naar de klote? dan werkt de aandrijving van de stuurbekrachtiging niet meer en stuurt je auto inderdaad erg zwaar. ls je banden weinig lucht hebben merk je dat niet zo erg, het kan niet dat je banden INENE weinig lucht hebben en je INENE merkt dat je auto totaal anders reageert. Er is niet zomaar inene 1 bar lucht uit ofzo, dat gaat geleidelijk aan en dat merk je niet vd 1 op de andere dag... Ik heb 2 maanden rondgereden met 1.8 bar in plaats van 2,5 en ik heb niets geks gemerkt...
Misschien lekken de ventieltjes van je banden wel. Heb ik ook gehad bij de auto. Maar wel vreemd dat het er drie zijn.....
Nou zo makkelijk is het niet om onder een auto tegenwoordig remdingen door te gaan snijden of af te tappen. Ik krijg daarnaast meteen een melding als ik start als er iets met een bepaalde vloeistof is of ergens een storing zit, plus dat er bij mij sowieso niemand onder mn auto kan komen Zo makkelijk is dat allemaal niet meer.
het is ook wel vreemd ja 3 banden, en het is wel ineens van de een op de andere dag gebeurd.... de dag ervoor ben ik nog de hele dag met de auto weg geweest overal heen en heb toen niks gemerkt.... dat zal dan een raadsel blijven.....
Kan toch dat iemand 's nachts uit 3 banden lucht heeft laten lopen? Is bij ons ook een keer gebeurd (bij 1 band), we zagen toen dat iemand eraan had gezeten. Echt dieptriest, mensen die dat doen.
het kan altijd nog erger. bij vriendin van me zus is der auto voor de deur in de fik gezet vanacht om half 12. niet zo erg maar de auto kwam 15 dg geleden uit de garage, nog redelijk nieuw 2e hands wagentje maar wel waar ze flink voor gespaart hadden. Hij stond op de straat en niet in de garage dus waarschijnlijk pech alles weg. tegenwoordig kan je niet eens meer je auto voor de deur laten staan. je fiets is al jaren niet meer veilig maar pff dat mensen gewoon met de pollen van je auto afblijven. vind het wel raar trouwens dat je er ineens iets van merkt. klinkt mijn als banden leeg laten lopen. ook omdat het er heel toevallig 3 zijn??
Soms hoeft er trouwens niet veel te zijn waardoor mensen tot rare acties komen.... hier was het 'probleem' dat wij onze auto wel eens voor het huis van de overbuurman zetten... gewoon aan de openbare weg
En nu toch maar die camera even ophangen. Want het blijft natuurlijk wel gek dat er uit 3 banden ineens zoveel lucht is dan weet je volgende keer in elk geval zeker als iemand er aan gezeten heeft.
Ik zit naar je onderschrift te kijken,is er iemand in je omgeving die jaloers kan zijn op jouw leven? (2 dochters,20 kilo afgevallen,pas getrouwd) Is er een vriend of een vriendin die jaloers is of je dit niet gunt? Verder inderdaad die camera`s ophangen of de ANWB bellen. Anders garage. Succes,kan me voorstellen dat jeje rot voelt.
Huh? denk dat je dan een ander bedoeld? heb wel 2 dochters. maar ben geen 20 kilo te zwaar geweest en ben ook (nog) niet getrouwd ik ben trouwens gewoon op de man afgegaan.... zag de mensen die ik verdacht lopen met hun hondje en heb ze geroepen en toen meteen gevraagd : hebben jullie het fietsje van mijn dochter op mijn auto gezet snachts? je had ze moeten zien kijken natuurlijk zeiden ze nee nee natuurlijk niet. ze hadden hem sochtends wel zien staan op mn auto rond half 7.... en ze zei er nog achteraan, het moet wel iemand zijn die jou kent want het is jullie fiets die precies op jullie auto is gezet.... en toen vroeg ik dus oke maar waarom haal je dat fietsje er dan niet even af? ik zou zoiets meteen eraf hebben gehaald als ik dat zag.... tsjah.... ze weten dat ik iets vermoed en er is niets meer gebeurd met mn auto......
ja dat was hier ook het geval..... aan de andere kant van de straat gezet maar wel tegenover ons eigen huis... en dat moest wel omdat een andere buur zijn auto weer bij ons voor de deur had gezet. ik vind dat prima hoor heb er geen problemen mee maar anderen blijkbaar wel..... en we hebben hier zeker 6 invaliden parkeerplaatsen dus er blijft weinig plek over voor andere mensen en gaan ze dus kris kras hun auto's dichtbij parkeren.
Haha ook dom van mij, zag je tekst staan over het jaloers zijn en het viel me niet eens op dat het per ongeluk over mij ging
Dom hè hoe mensen kunnen zijn... Tuurlijk probeert iedereen zijn auto voor zijn eigen deur te zetten, maar als dat niet lukt moet je 'm toch ergens anders kwijt. Het ergste vind ik nog dat die man een oprit bij zijn huis heeft en de auto dus altijd vlakbij zijn huis kwijt kan... Maar hij doet het niet en zeurde dus wel altijd over waar anderen hun auto neerzetten, gewoon op de openbare weg...