Ik ben 25 hij is 34. Ik deed vakantiewerk op het kantoor waar hij werkte. Hij kwam het kantoor binnen gelopen en ik wist meteen genoeg. Hij had op dat moment nog een relatie dus heb mij afzijdig gehouden. Collega had het meteen door en heeft toen voor cupido gespeeld. Zij wist dat hij mij ook leuk vond. Heel toevallig kreeg ik een opdracht om iets te brengen naar een andere afdeling en hij kreeg ondertussen dezelfde opdracht. Stonden we daar met z'n tweeën in een klein kamertje. Dan sta je wel even raar te kijken. Ik heb mijn liefde voor hem uitgesproken en hij die voor mij. Sindsdien zijn we nooit meer uit elkaar gegaan! Inmiddels 6 jaar samen.
Wij schelen 7.5 jaar. Hij is van maart 1967 en ik ben van 1974. Maar merk er niks van ( het leeftijdsverschil dan) wel vind ik dat mijn dochter vooral een wat oudere papa heeft. Ze is 3.5 jaar en hij was 43 jaar toen zij werd geboren. Als zij 18 is is hij al 61. Over vier jaar is zij 7 jaar en gaat naar school en dan van mijn papa is jarig hoe oud word jou papa nou 50! Ach ja hihi de nieuwe 40 van nu. O ja wij hebben elkaar ontmoet tijdens het werken. Op een avond een bedrijfsfeestje en van af dat moment zijn we altijd samen geweest. ( wel lat ex-man ect ect).
Mijn vriend is 36 en ik ben 21 jaar. Schelen 15 jaar. Leren kennen via me stiefmoeder , we hadden braderie en daar was hij ook. Ik vond het maar een vervelende man haha. Gingen savonds naar de opening van een camping waar hij toen stond , zijn weze stappen met een groepje waar hij bij was. Vond hem maar niks. Week daarna op terras zat hij er ook , we hadden een deel afgehuurd met 25 man. Hij was toen nog nuchter en echt een hele dag leuk gehad. Savonds samen de kroeg in gegaan en gekust. Ik was helemaal van slag haha zown oude man mijn kussen. Volgende dag weze zwemmen met zijn dochter en sinds dien bij elkaar nu ruim 3,5 jaar. Ik was dus net 18. Ook grappig , hij heeft altijd gewerkt bij mijn vaders beste vriend , en ging nog met zijn eerste meisje toen hij 18/20 was naar house party's haha. Denk dat dat ook meespeelde dat me ouders hem al konden , toch anders als een vreemde man zeg maar.
Wij schelen 10 jaar ik ben 28 hij 38. Een vroegere vriendin van mij had een vriendje waar hij ook bij in het vriendengroepje zat. Ik was op een avond in de kroeg mijn vriendin kwijt en ging maar bij hem staan. Zo zijn we aan de praat geraakt, ik was toen nog maar 15. We hebben eerst ongeveer een jaar om elkaar heen gedraaid voordat we echt wat kregen samen. Mijn vader is het er jammer genoeg nog steeds niet mee eens met gevolg dat hij zijn kleindochter nog maar 1 keer heeft gezien. Hij weigert (met uitzondering kraambezoek) bij ons thuis te komen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn ouders wel al meer dan 28 jaar gescheiden zijn dus heb zelf ook niet zoveel met mijn vader. Wat ook wel bijzonder en grappig is in onze relatie is dat ik 1.92 lang ben en hij 'maar' 1.74.
Moet ook eerlijk zeggen zijn familie had er eerst meer moeite mee , Naja moeite. Wat moet je met zown jong meisje , wat weet ze nou enz. Was natuurlijk pas net 18 maar. Hij 33 uit een relatie van 9 jaar met kind etc... Gelukkig nu niet meer sterker nog ze zijn heel blij met me want ik heb hem in het gerail gekregen haha. Is toch anders of je 30 en 45 bent als 18 en 33. En dan heb ik het meer over levens ervaring etc. Wat denk wel scheelt is dat ik zo veel meegemaakt heb , dat ik al een stuk volwassener was. De een is de andere niet natuurlijk
Ah, dat verhaal herkende ik al. Ik lees alleen Mijn Geheim als ik in Nederland ben. Mooi verhaal hoor, maakt toch niet uit hoeveel je scheelt? Als je maar gelukkig bent.
Mijn man en ik schelen maar 5 jaar.. Mijn ouders hadden een leeftijdsverschil van 18 jaar, mijn vader was ook al 54 toen ik werd geboren (ik ben de jongste uit zijn 2 huwelijken). Is niet altijd makkelijk geweest.
Wij schelen 9,5. Ik was net 19 en hij bijna 29. We kenden mekaar al jaren en door mijn ex weer in contact gekomen. De vonk was er gelijk en 3 weken later woonde we samen nu 7 jaar en 3 kindjes verder
Haha mijn man is maar 2,5 jaar ouder. Maar zat dit te lezen en moest heel erg lachen om je actie, wat heb je dat grappig aangepakt en wat leuk om zo bij elkaar te komen
hij 10 jr ouder, hij kwam in een horeca gelegenheid waar ik werkte, en een vriend van hem was vaste klant waar ik altijd mee sprak ( geowon heel vriendschappelijk/onzinpraat .. Hij was altijd stil rustig btj kat uit de boom typje, ik dacht onbereikbaar en niet geinteresseerd in mij, totdat hij ineens met acties kwam die ik niet achter hem had gezocht..et voila 6jr later en 2 kids verder
Wij schelen 15 jaar. Werkte op dezelfde plaats in het weekend. Kende hem al jaren. Na zijn scheiding zijn we aan de praat geraakt en nooit meer gestopt. Ik was 17 hij 34, niet altijd even makkelijk met de buiten wereld. Maar zijn nu 3,5 jaar gelukkig. En dat is meer dan dat ik op die 17 jaren samen geweest ben.
Mijn vriend is 9 jaar ouder en we hebben elkaar 6 jaar geleden ontmoet in een online game Veel gepraat op Skype en ingame maar we hebben elkaar pas voor het eerst in het echt ontmoet zo'n 2,5 jaar geleden toen hij nog in Engeland woonde en zijn nooit meer uit elkaar gegaan Ik ben daar 3 maanden gebleven, daarna is hij met mij meegegaan naar Nederland en na 6 maanden zijn we naar Turkije verhuisd!
Leuke verhalen om te lezen. Ik scheel precies 8 jaar met mijn vriend. Ik nu 29 hij 37 (Zelfde dag jarig) Elkaar ooit s op een slagersbeurs gezien en biertjes gedronken maar toen was ik nog met ex. Jaar later kwamen we elkaar weer tegen op een verjaardag van een gezamenlijke vriend waar we eigenlijk allebei niet moesten zijn maar de afspraken die we hadden gingen niet door zo bleek achteraf en ik was weer vrijgezel. Hele avond alleen maar met elkaar zitten ouwehoeren. Hadden al een stapavond gepland staan met gez vriend, maar ik wilde meer van hem weten en hij blijkbaar van mij. We hadden allebei het nr van elkaar gevraagd aan vriend en dag daarna msn gegeven. 3 weken lang heb ik geleefd voor msn en telefoon. Sporten, werken etc deed ik nog wel maar daarna meteen naar huis om met hem de rest van de avond te lullen. Nog nooit zon klik gehad met iemand. 3 weken later gingen we op onze 1e date karten en die date heeft 12u geduurd. 3 weken later was ik bijna altijd bij hem thuis en ben eigenlijk nooit meer weg gegaan. Nu ruim 5 jaar later hebben we net onze 1e kindje samen gekregen en voor hem is het zijn 3e, al een zoon van 14 en dochter van 11. Hij is echt mijn soulmate mag en kan ik wel zeggen en gelukkig heeft en voelt hij dat ook zo
Ik word over 4 weken 29. Mijn partner is er 42. Zijn bijna 8 jaar samen. Iets begonnen samen 2 dagen voor mijn 21ste (hij was toen 34). Hebben elkaar leren kennen op een klein Belgisch forum. Stuurden al heel lang pb's naar elkaar gewoon als vrienden. Toevallig kwamen we erop uit dat hij in dezelfde stad woonde als waar ik studeerde (en op kamers zat). Hij organiseerde een forummeeting, maar ik had geen zin om daar naartoe te gaan als dat allemaal onbekenden waren, daarnaast was het ook nog es in een andere stad. En bovendien riep ik al eeuwen dat ik echt wel een forummeeting wou houden in eigen (studenten)stad. Van 't één is 't ander gekomen en we zijn met zijn twee op café gegaan . En 10 dagen later als koppel naar zijn forummeeting getrokken . Het forum is intussen zowat opgedoekt, maar met een hele resem mensen ervan hebben we nog geregeld contact. En in 't cafeetje waar we 8 jaar geleden voor 't eerst afspraken komen we nog geregeld. Doordat hij mijn eerste vriend was, wel serieus getwijfeld of het wel zou lukken. Zeker omdat we echt in 2 verschillende werelden zaten. Hij werkte al enkele jaren, ik studeerde nog en moest nog minimum 2 jaar. Ook héél lang gewacht met het inlichten van onze familie en omgeving. Want ik ken mijn ouders en die gingen het lastig hebben met dat leeftijdsverschil. Uiteindelijk werden die het wachten wel beu en heeft mijn moeder zowat geëist hem te leren kennen met het etentje voor mijn 22ste verjaardag . En is hij ook vrij direct aanvaard.
Overigens zat het er wel aan te komen bij mij dat het iemand ouder werd. Zeker op mijn 20 à 21 vond ik toen jongens van diezelfde leeftijd "zo jong". En meestal bijna alleen maar geïnteresseerd in feesten en 't ene liefje na 't andere hebben (niet dat ik nooit uitging, maar dat was met een paar vriendinnen en voor 't plezier, niet om persé iemand op te scharen). En ik wou voor een partner niet "liefje nummer zoveel" zijn. Dan liever wat langer wachten op iets serieuzer ...
Wij schelen 13 jaar. Ooit beginnen als een gezellige chat, ik was 16 en hij 29. Zo hebben we eerst ruim een half jaar gezellig gechat, gebeld en gemsnd. Toen vroeg hij mij opeens mee naar het Elevation concert van U2, hadden elkaar toen nog nooit gezien in het echt! Mijn ouders moesten van mij eerder van vakantie, want op moest 4 weken mee, dus zo geschied wij 2 dagen eerder terug. Wel allebei volhouden dat we elkaars type niet zijn. We waren toen ook allebei net jarig geweest, dus 17 en 30. Uiteindelijk hebben mijn ouders mij naar zijn werk gebracht om vanaf daar te vertrekken en ze wilden wel weten met wie ik dan wegging en bleef slapen... Eenmaal bij het concert is de vonk overgeslagen, na een maand is het wel uitgeweest, omdat hij heel veel negatieve opmerkingen kreeg en hij niet wist hoe ermee om te gaan. Maar na een week stond hij jankend op de stoep dat hij me terugwilde en ik hem ook, waren zo verliefd en het leeftijdsverschil kon ons niets schelen. Nu 12 jaar later zijn we al 6 jaar getrouwd en hebben we geweldig zoontje en zijn we nog steeds stapelgek op elkaar en ziet nog steeds niemand dat we zoveel schelen, ze denken altijd max 5 jaar. Hij ziet er nog steeds lekker jong uit
Wij schelen 21 jaar. Ik werkte op de ijsbaan, hij kwam altijd aan het eind van mijn werktijd langslopen om te gaan trainen. Altijd een beetje flirten voor de gein. Toen kwam zijn beste vriend/mijn collega erachter dat ik hem wel echt een lekkerding vond. Dus toen ik 20 werd in november riep hij hem om en liet hem mij even feliciteren. Ik helemaal rood. Toen 'savonds wat samen gedronken en dat werd iedere week. Ondertussen deden we ook nog wat meer dan alleen wat drinken.Hij woonde nog samen met iemand anders, maar werd verliefd op mij. Dat is uiteindelijk in juni definitief over gegaan en sindsdien zijn wij samen. Nu ruim 6 jaar geleden.
Wij schelen 13 jaar en hebben elkaar ontmoet op feestje van een gezamenlijke vriendin. Liefde op het eerste gezicht. Hij dacht dat ik ouder was(beetje jammer, zie ik er zo oud uit? ), ik dacht dat hij jonger was .... Anyway super leuke avond gehad, vanaf die avond elke dag sms-en, na 5 dagen eerste "daadwerkelijke" date en na 2 weken een relatie haha... En nu? Nu zijn we getrouwd, huisje, boompje beestje en last but not least: een prachtig zoontje en een brusje op komst!
Mijn vriend is 12 jaar ouder, oke 11 en een half jaar We wonen dus altijd bij elkaar in het dorp, maar door leeftijdsverschil konden we elkaar niet. De zus van mijn beste vriendin ging wel met hem om, en toen zij op haar zelf ging wonen zag ik hem dus weleens. Ik vond hem meteen helemaal leuk, hij mij nog niet helaas Ik dacht ook dat hij jonger was, en hij dacht dat ik ouder was.. Toch sloeg na 2 weken wat kletsen de vonk over, en dat is in oktober alweer 6 jaar geleden Hier trouwens ook wel familie of anderen die het leeftijdsverschil te veel vonden, familie draaide snel bij, maar er zijn nu altijd nog mensen die niet hadden verwacht dat wij nu samen een tweeling verwachten haha