ik-heb-een-oudere-partner!

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn man is 8 jaar ouder. We hebben elkaar ruim dertien jaar geleden ontmoet in de discotheek. Grappige was dat we beide in eerste instantie niet heen zouden gaan en we beide door vrienden/zus zijn overgehaald. Het heeft zo moeten zijn!

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Mijn ex had in ontmoet in de kroeg, ik was 19, hij 36.

Mijn huidige vriend heb ik leren kennen via een gezamelijk vriend, hij is 7 jaar ouder dan ik.

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn man en ik schelen 7 jaar. Ik ben 20 (bijna 21)mijn man 27. Vind het wel meevallen eigenlijk, maar mijn man denkt nog steeds dat hij 16 is:D. We hebben elkaar leren kennen via internet/msn. Ik had hem al een aantal jaar op mijn msn lijst (waarom, geen idee) en spraken eigenlijk nooit met elkaar. Maar zo'n 3 jaar terug kwamen we aan de praat en morgen zijn we 2 jaar getrouwd en in december verwachten we ons eerste kindje. Ik ben nog jong, maar vind mijn leventje heerlijk!
    En door bepaalde gebeurtenissen was ik al zelfstandig en was ik al uit huis dat ik ging samenwonen (heb wel een goede hechte band hoor met m'n ouders).

4. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben net 30 geworden, en mijn man word over 6 maanden 50!!

We kennen elkaar via het werk, bedrijf waar ik werkte daar was hij klant en werkte voor dat bedrijf.

Hij kwam op een dag (werkte zowat dag en nacht) op een avond om 12uur op de koffie... En is nooit meer weggegaan. Inmiddels 5 jaar samen en 2 kids verder.

5. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

mijn man en ik schelen 12 jaar.

Mijn vader kreeg bijna een hartverzakking toen ik het vertelde , maar gelukkig draaide hij al gauw bij toen hij hem beter leerde kennen.
    We kende elkaar voor we een relatie kregen al ruim 8 jaar.

Ik en ook hij durfde nooit te stappen door het leeftijdsverschil.

Ik ben 21 en mijn man is 33..maarja leeftijd zegt ook niet alles haha.
    in zijn hoofd is hij denk ik een jaar of 25 !:D

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.188
    16.522
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben 38 jaar en mijn man 45 jaar.
    Ik leerde hem kennen toen ik 20 was en hij 27 jaar.Bij het uitgaan hebben we elkaar ontmoet.
    Inmiddels zijn we zowat 13 jaar getrouwd en 3 kinderen rijker.

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    mijn man heeft 3 dochters, 22, 21 en 19 en ik ben 26. Ook dat heeft mij niet gestopt om voor hem te gaan al vond ik het heel moeilijk hoor.... Maar hij is het gewoon en dus die leeftijd, die berg bagage, die kinderen enz. Het hoort erbij..

8. Mva2010

Mva2010 Lid

2 sep 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik en mijn man schelen (maar) 10 jaar. Het komt in mijn familie veel voor. Mijn ouders schelen 15 jaar en zijn nog steeds gelukkig samen. Mijn tante en oom scheelden ongeveer 25 jaar. Helaas is mijn oom 2 jaar geleden overleden. Hij was de grootste liefde van mijn tante, haar zielsverwant. En mijn zusje scheelt 30 jaar met haar vriend. Ze zijn nu 3 jaar samen.
    Zoals ik al zei, het zit een beetje in mijn familie.

9. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Welke "hobbels" ervaren jullie ? Mijn man en ik hebben qua opvoeding iets andere stijl zeg maar. Hij is meer van: niet knoeien met eten-generatie en ik ben: ach ze leert het vanzelf!

:)

10. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    flink ouder valt wel mee, maar er zit toch 6 jaar tussen ons. ik 21(over een paar dagen 22) en hij 27(word ook bijna een jaar ouder).

ik was een straat achter hem komen wonen, en zo in contact geraakt. uiteindelijk eens een wijntje komen doen. en van het een kwam het ander.

11. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Mijn man en ik schelen 7,5 jaar, via mijn moeder en haar man leren kennen, hij kwam af en toe bij ons langs en was er al snel een klik tussen ons ;)

12. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Ik ben net 21 geworden en mijn vriend word bijna 26. We hebben elkaar leren kennen op een communiefeest van een bekende

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mn vriend is maar 5 jaar ouder maar mn ouders zagen me altijd wel thuis komen met een man die minstens 10 jaar ouder was:D

14. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik zie hier regelmatig voorbij komen dat er 5jr verschil tussen zit, maar dit vind ik niet veel.
    Ik vind rond de 10jr leeftijdsverschil wel veel, maar het maakt mij niets uit het is maar een getal.

Mijn man is 34 en ik 29 en wij hebben elkaar in een discotheek ontmoet en de hele avond zitten kletsen en we hadden gelijk een klik.
    Daarna heel veel gebeld en onze eerste datewas op de bruiloft van een vriendin.
    Haar man vond dat ik hem moest vragen ook te komen en ik dacht dat ie dat nooit zou doen, maar dus wel.

Nu zijn we ruim 8jr samen, 5.5 jr getrouwd en 2kids verder.

Liefs doris

15. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Mijn vriend is 43 en ik ben 31.
    Samen hebben we een zoontje van 3.
    We zijn gekoppeld door mijn toenmalige baas.
    Hij kende Joris al even en mij al langer en ondanks het leeftijdverschil vondt hij ons bij elkaar passen.

Joris is vrachtwagenmonteur en ik moest van mijn baas nieuwe ruitenwissers op de bestelbus laten zetten,terwijl ik zei dat ze niet kapot waren..nou ik toch maar gegaan,komt Joris daar aanlopen met de ruitenwissers..
    Alles was natuurlijk(achteraf) gepland voordien:D.
    We raakten aan de praat en zo is het begonnen...nu zijn we heel wat jaren verder en nog steeds gek met mekaar...

16. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb 4 jaar samengewoond met een man die 19 jaar ouder was/is.
    Uiteindelijk heeft tóch het leeftijdsverschil onze breuk veroorzaakt.
    Ik wilde trouwen en kinderen, die van hem waren al (bijna) volwassen en hij wilde dat allemaal niet opnieuw.

Inmiddels 7 jaar getrouwd met een man die 1,5 jaar ouder is en we hebben 2 kindjes.

17. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    Mijn vriend is 6,5 jaar ouder dan ik. hij is mijn jeugd liefde en mijn eerste liefde ;) we zijn al bijna 10 jaar bij elkaar en erg gelukkig :) :)

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Mijn man en ik schelen 6,5 jaar. Ik was 16 (net) hij was 22.

Vrijdags 's ochtends kwam die met mijn broer mee naar huis vanuit school omdat ze zogenaamd boeken waren vergeten.
    Ik dacht heeee, die is wel leuk ;) en hij dacht volgens mij helemaal het zelfde. Heb m een kopje koffie aangeboden, een sigaretje.. maar dat wilde die niet aannemen, nouja dan niet. :p beetje verlegen was ie denk ik.

Ik heb 's avonds z'n hyves opgezocht, en hem maar toegevoegd. Die kon ik natuurlijk niet laten gaan !! :p We hebben een beetje gechat op hyves en nummers doorgegeven, nadat ik hem had uitgedaagd om hem flink onder de tafel te drinken :D haha, (toen ik nog alcohol kon hebben). zaterdags 'savonds dus naar het uitgaancentrum waar ik lang heb gewacht op hem :p.
    Later zijn we samen wat gaan drinken en een beetje gepraat.. Zo ook mijn leeftijd vertelt waar die wel een beetje van schrok, dat had hij niet verwacht. Maar maakte verder niet zo veel uit ;)

Nouja van het 1 kwam het ander, en hebben dus daar gezoend. En 's nachts naar mijn huis toe gegaan.. Mijn broer kwam dus ook thuis toen wij binnen zaten, en moest dus wel even lachen dat ie er al weer zat!

De week daarop, volgde onze 1e echte date laat maar zeggen en zijn we naar de bios gegaan.. Direct een genant moment, we zaten aan elkaar vast met onze jassen, zijn rits in mijn bontkraag. -.- hihi

Verder zagen we elkaar best vaak en leerde zijn ouders kennen (precies op de dag dat ik een verstandskies had getrokken, gevolg ik zit daar met een opgezwollen gezicht terwijl zijn ouders binnnelopen) .

Allebei onze ouders waren het er nog niet helemaal mee eens, dat leeftijdsverschil. Nouja ik was 16, dus wat mijn ouders zeiden maakte me niet zo veel uit. :p en hij deed ook wel wat hij zelf wilde. Voelde me soms wel kut daarover, alsof ik een klein kind was die niet voor zichzelf kon zorgen. (zijn ouders lieten mij niet eens zelf naar huis fietsen, hij moest mee. Terwijl we in een klein stadje wonen waar iedereen iedereen kent zo'n beetje. En vaak zeiden ze; ja maar je bent nog maar 16. GRRRRRRR:p nu is het trouwens andersom ahah, zorg je goed voor 'man')

Na een tijdje toen iedereen elkaar wat beter leerde kennen, zakte dat gevoel en was het goed.

En nu, zijn we 3.5 jaar verder.. waarvan bijna 2 jaar getrouwd (29 sept) 1 dochter verder en een zoontje op komst. :D:D

19. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Mijn man is 6 jaar ouder, ik was 18 en hij 24. De enige die het er moeilijk mee had was zijn ex, die toen 25 was :D
    Inmiddels zijn we 29 en 35 :)

Deel Deze Pagina