Wie had de hoop al opgegeven voor de ronde, maar bleek toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinderr, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Meiden,

Ik denk dat ik niet zwanger ben (ik voel niks) en mijn zw.test is negatief. Ik heb het idee gehad zondag 25 maart een eisprong gevoeld te hebben, maar zeker weten doe ik dat niet. dan zou ik nu dus 3 dgn voor de NOD zitten.
    Ik heb ovu testen gebruikt, maar helaas te verkeerde (sensitive van sensitest). Deze sloegen constant positief uit. Heb nu de normale, en zijn al 4/5 dagen negatief.
    Hebben jullie ook wel eens een positieve zw.test gehad ondanks dat je de hoop al opgegeven had? (dus bijv. dat je niks voelde en pas heel laat positief testte?)

Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 5 dagen voor de NOD positief.

Liefs Vlinderr

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Heb momenteel precies hetzelfde als jou

4 dagen voor NOD en negatieve test. Vorige zwangerschap 9 DPO (5 dagen voor NOD) positief getest dus deze ronde helaas pindakaas en heb eigelijk de hoop voor deze ronde al weggegooid :(

Ben benieuwd naar positieve ervaringen :)

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Oke, ben dus niet de enige.. ;)
    Heb jij ook geen klachten dan?

Ik heb trouwens wel mega boobies... t valt manlief ook op. Bh is ineens te klein, vorige week was ie nog te groot...;)

4. SeaShell

Eigelijk helemaal geen klachten meer nee :(
    Paar dagen geleden wel ongesteldheidskrampen, meer ook niet

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan ook een latere innesteling zijn, kan nog van alles gebeuren. dus ik zou echt pas na je NOD testen :) succes

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Daantje....herkenbaar! Ik had dat zo'n 1,5 week geleden heel erg...werd steeds minder en nu is het weer over.

@Beckje...Het is te hopen, ik zal over een paar dagen nog wel een testje doen (wanneer ik niet ongi wordt), maar heb de hoop al beetje opgegeven.

Ik vind alleen mijn bortgrootte ineens enorm toegenomen, dat is dan het enige.
    Bij mijn eerste zwangerschap al ook vrijwel meteen een cupmaat groter....

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    had helemaal geen kwaaltjes of iets eigenlijk. dacht: nou zal toch wel ongi worden. dus alles kan! zal voor jullie duimen

8. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    hoi,
    ik ook had net gedacht dat ik zwanger zou worden deze maand,ik voelde menstruatiepijn,maar niet zo als elke maand.
    ik dacht laat me een testje gooien 4 dgn voor nod en die was goed positief:)

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik had ook nul komma niks aan klachten voor nod! ik had alleen puur getest omdat ik graag een biertje wilde drinken,en wat bleek toen...er verscheen gewoon een positief streepje;) biertje heb ik toen natuurlijk achterwege gelaten:D dus dames er is altijd hoop!

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dat is bemoedigend om te lezen... dat geeft me ineens weer een heeeel klein beetje hoop. (hoewel ik niet weet of die hoop wel realistisch is:))

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Geen bloed is moed...

Ik had bij mijn eerste zwangerschap dat ik tijdens NOD testte was negatief..volgende ronde, bleek ik ineens 2,5 maand zwanger!!

(ik slikte toen ook de pil)

Dus alles kan meid!

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    oke, thx voor je reactie!!

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn dochter werd de test 10 dagen overtijd eindelijk toch positief, na minstens 5 negatieve testjes. Ik voelde met vlagen wel dingen overigens, dus ik slingerde heen en weer tussen hoop en vrees. Ik dacht op een gegeven moment dat ik schijnzwanger was of zo omdat ik te graag wilde? ;) (was ronde 1 en ik was er voor mijn doen veel mee bezig geweest)

Achteraf was dit een laat ei, ben een week teruggezet op de termijnecho, en als ik dan terug reken is test waarschijnlijk rond 18 dpo (pas) positief geworden.

Succes met wachten!

14. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik had bij mijn eerste ook nergens last van maar testte pas positief bij 9 dagen overtijd daarvoor allemaal negatief

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Toen wij bezig waren met zwanger worden voelde ik vaak wel "iets" elke x getest negatief!

Maar omdat het niet zo vanzelf ging bij ons zouden wij op 16 dec beginnen met iui. ( 2010 )
    Op 5 dec moest ik ongesteld worden en werd dit niet. Maar had wel ongi krampen dus k ging niet testen en ging er vanuit dat ik snel ongeteld zou worden. Echter was ik op woensdag nog niet ongesteld donderdag voor de zekerheid toch een test gedaan..

En ik was zwanger in de maand waarbij ik niet voelde ( op de ongikrampen na dan )

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wow,... ws. toch later een eisprong gehad dan?? ;)

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Mooi verhaal!! :)

18. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

wie zal het zeggen, zit nu ook weer te wachten ;)

19. SeaShell

nog steeds omowit :( de hoop voor deze ronde is wat mij betreft definitief voorbij.. hopen dat de volgende ronde meer geluk brengt

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Jammer Daantje!!!! In welke ronde zit je nu?:(

Ik ga vanavond testen, maar vrees het ergste...

Deel Deze Pagina