en die worden allemaal teruggehaald omdat er mogelijk een defect in het gaspedaal kan zitten, nou moet ik morgen werken en ik kan niet anders dan deze auto gebruiken om op mijn werk te komen. zouden jullie dat aandurven? ik weet niet of iemand het op het nieuws heeft gezien? alle toyota´s en citroen en peugeot´s (107) worden teruggehaald om het na te kijken cq te vervangen. ik vind het wel eng in ieder geval.......
Onze toyota ook, maar we rijden gewoon hoor, \je schijnt eerst een hapering te gaan merken dus ik durf het best.
Volgens de website van Toyota krijg je dus een brief. En er staan hier ook goeie tips voor als het onderweg zou gebeuren. Ik zou gewoon de weg op gaan hoor .
ik heb ook een 107 maar ga er wel nog gewoon mee de weg op en wacht de brief van de dealer maar eerst even af. Ik neem aan dat als het echt niet meer verantwoord was om er mee te gaan rijden dat dat ook wel op het journaal of andere media gecommuniceerd was.
Ik zie hier net staan dat de Verso van 2009 t/m nu ook wordt teruggeroepen, maar hoe zit het dan met een verso van 2007? Die hebben wij namelijk. Maar een gaspedaal wat blijft hangen heb ik een paar keer meegemaakt met een Kadett van 1980. Gewoon rustig remmen (niet aan de handrem trekken, die remt alleen op de achterwielen), naar de kant sturen, alarmlichten aan en de motor uitzetten en er is niets aan de hand.
bedankt voor de tip dwaze vader, de 2007 versie hebben wij ook, de eerste versie zeg maar, ik heb begrepen dat die ook teruggeroepen worden, tenminste, dat dacht ik gister op het nieuws begrepen te hebben.
De (Corolla) Verso van 2007 is al het tweede model. De eerste serie liep van 2002 t/m 2004, de tweede van 2004 t/m 2009 met in 2007 een facelift en viel in de naam-aanduiding eigenlijk de toevoeging Corolla weg. Sinds 2009 is er de derde serie.
wij hebben er 1 van 2009 maar we zijn er net nog gewoon mee weg geweest hoor. Ik weet wel iets beter wat ik moet doen in zo'n geval dan die vrouw van het ongeluk (auto in zn vrij en rustig remmen)
nou heb ik dus achteraf meer last gehad van de sneeuw en de gladheid dan van mijn autootje, die deed het perfect