Ik heb een positieve ovulatietest gehad, nu wachten. Spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JBB, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zo'n 5 maanden gestopt met de pil.
    Ik heb deze cyclus voor het eerst een ovulatietest gebruikt, ik heb een vrij lange cyclus (37 dagen), maar ik heb het goed aangevoeld.

31 dec. hebben we 'geklust' en 1 jan. ('s avonds 20.00uur) was het streepje van de test donkerder dan de test streep. De volgende ochtend maar weer 'geklust'.
    's Avonds voor alle zekerheid nogmaals een ovulatietest gedaan, de streep was duidelijk lichter.

En nu... Afwachten. Ik heb last van opgezette borsten en pijnlijke tepels, maar dit heb ik meestal rond de eisprong. Alleen heb ik sinds donderdag erg last van mijn darmen (diarree). Gelukkig niet de hele dag door, maar echt fijn is het niet.

Spannend dus! Volgens mij mag je toch 14 dagen na de eisprong testen? Of al eerder?

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Je kunt eerder testen, maar dat pakt niet bij iedereen positief uit. Ik heb destijds 10 dpo getest, dat was 4 dagen voor NOD.
    Heel veel succes! Het klinkt goed :)

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier 31 december & 1 januari een positieve test gehad.

Zit dus ook op het zo geheten "wachtbankje"

Spannend!!

4. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zeker spannend!!! Laten we beide hopen op goed nieuws :)

5. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Lovely24, hoe gaat het bij jou? Hier alles rustig... De darmen zijn dankzij medicatie weer iets rustiger. Verder weinig last. Enige opvallende is dat mijn tepels vele malen harder en groter worden dan normaal en ik heb het vreselijk koud, mijn gezicht gloeit vrijwel de hele dag en de rest is steenkoud. Maar goed... Zeg maar waar het vandaan komt.
    Je gaat nu ook op alles letten...

Deel Deze Pagina