Hallo dames, Ik ga vrijdag mijn man ophalen van zijn werk in Apeldoorn, ik neem Charlotte mee en kan daar de hele dag met haar alleen doorbrengen, wat is daar in de buurt leuk voor een kind van 17-18 maanden? Apenheul of zo, is dat al leuk voor haar leeftijd? Speeltuin-ideetjes liever niet, daar vind ik haar nog te klein voor. Alvast bedankt!
apenheul valt tegen vond ik persoonlijk, je betaald er veel geld voor en stelt niets voor .. is er niet een kinderboerderij of dierentuin oid in de buurt ?
Je kunt ook naar de Julianatoren gaan....daar hebben ze ook wel attracties voor de kleintjes...Edit: sorry niet goed gelezen...is een speeltuin dus geen optie. Ik vind de Apenheul wel leuk, maar das heel persoonlijk natuurlijk.
Vind het zo tegenvallen nu die aapjes niet eens meer naar je toe mogen komen, bedoel de apenheul stond er om bekend dat je loslopende aapjes had die naar je toe konden komen nu mag je er niet eens in de buurt komen .. Betaal je dan 15 euro voor .. vind het echt zonde van het geld, is nog klein ook ...
oh joh! Is dat zo? Oh nee dan is er niks aan.....ben er dus al te lang niet geweest. Want vroeger was dit idd wel zo....
yep, de beestjes mogen niet meer naar de mensen komen, ze lopen nog wel los maar als ze net iets te dicht bij komen worden ze nat gespoten met water ... Dat vond ik persoonlijk altijd het leukste aan de apenheul dan kan ze idd beter naar burgerszoo gaan, zoals jij ook al zei dat is echt geweldig ..
Ja ik ook! Ik heb inderdaad met die aapjes op mijn schouder rondgelopen. Super leuk! Wat stom zeg dat dat niet meer is.
Ze vertelde dat ze klachten kregen van mensen dat die beestjes dingen steelden, maar dan denk ik doe je spullen dan ook in die speciale tassen, kan dr ook niets gebeuren
Apenheul zijn we pas nog geweest met onze meid van 2. Ze vond het erg leuk!!! De aapjes mogen dan wel niet meer bij je in de buurt komen, maar zo'n kleintje, tenminste mijn dochter wel, vond het geweldig dat de aapjes losliepen... Dat het in de gaten gehouden wordt door het personeel vind ik persoonlijk alleen maar goed, ons nichtje van 6 maanden was mee en die beestjes klommen zo de kinderwagenbak in, dat vind ik geen prettig idee. Kortom de Apenheul zou mijn stem wel hebben
Dat ziet er leuk uit, heb ik even opgeschreven, bedankt! En apenheul is dan inderdaad niet zo leuk als ik dacht helaas.... edit: of toch wel nou ja het is pas dinsdag
Wij zijn 2 weken geleden met onze kleine meid naar Malkenschoten geweest. Ze is te klein voor de vrij grote speeltuin, maar heeft genoten van alle dieren. Er is genoeg te zien voor zo'n dreumes. Ik vind de Apenheul echt leuk hoor. Daarnaast kan je lekker wandelen daar.
Ja maar dat had je dan van te voren kunnen weten want je weet dat die beestjes toendertijd nog bij je mochten komen .. Bedoel de apenheul stond er juist om bekend om de loslopende aapjes die op je schouders kwamen zitten, daardoor bleef je daar lang hangen en leek het park wat groter maar het park is ook niet groot dus je bent er zo door heen ... Maar goed ieder zijn ding uiteraard..
hey chantal... apenheul is wel leuk hoor. aapjes lopen los en plurk vind het heel leuk. dat natspuiten met water valt best mee en ok soms springt er 1 op je kinderwagen maar als je de kinderwagen dan beweegt vliegt die aap meteen weer weg. er zit ook bij de apenheul ( en dat is gratis) een soort van groot park. kun je lekker spelen als het mooi weer is. gewoon zelf een kleed meenemen en wat speeltjes en je zit daar heerlijk. je kan er ook nog wat rondwandelen. er zit een restaurantje bij. is niet zoveel soeps maar je kan er een bakkie koffie drinken en wat kleins eten. kortom best leuk voor een dagje. ps wat moet jou schatje nou helemaal in apeldoorn? das nie bij de deur oja en vrijdag ben ik volgens mij ook thuis..... je mag bij mij ook op de koffie komen
wat ie daar moet? werrukuhhhhh zoals altijd haha. pb je nog wel ff. Jouw idee van op de koffie komen is misschien nog wel het beste ideetje maar jij woont niet in apeldoorn?!
nee dat niet maar ik lig wel een beetje op de route denk ik hahahaha maar zie dat je er donderdag al heen gaat en dan werk ik he! jammer snif snif
lol als jij op de route ligt dan moet je er ook echt gaan liggen want het is zoooooooooooo ver naar links niet normaal haha.