Iemand ervaring met vacuumzakken? Daar waar je de kleding in kunt stoppen en dan met de stofzuiger alle overtollige lucht eruit zuigt. Aangezien ik niet te veel mee kan nemen in het vliegtuig als handbagage lijkt me dit een uitkomst. Maar is dat het ook?
Heb er geen ervaring mee met kleding of bagage. Maar wij gebruiken ze wel voor een slaapmatje en een dekbed voor logees. Echt ideaal! Scheelt erg veel ruimte. Dusjah, kan mij goed voorstellen dat het niet zo'n gek idee is om het ook voor bagage te gebruiken. Nog ff een opmerking: je moet voor het inpakken voor de terugreis dan ook wel een stofzuiger zien te scoren
Ik vond het voor de heenweg echt top!! alleen het probleem.. In het hotel had ik toen geen stofzuiger om hem ook weer goed in te pakken voor de terugreis.. het paste net:O.. Dus ja opzich ideaal.. als je dan ook een stofzuiger hebt
Als je op je vakantie adres ook ergens een stofzuiger kunt gebruiken dan is het wel makkelijk ja. Doe er altijd het dekbed in als we van seizoen wisselen scheelt een hele hoop ruimte. Op vakantie nog nooit meegnomen. edit ik zie dat de meeste ook al over een stofzuiger begonnen
Phoeh, daar vraag je mij wat. Mijn vriend had ze toen gehaald Ik meen mij vaag te herinneren dat hij ze bij de blokker vandaan had. Hij is nu werken, kan het nu dus niet voor je navragen.
Ja, ik heb ze net voor de vakantie gekocht. 4 stuks. Het scheelt echt heel veel ruimte. Ik moet wel zeggen dat ik er geen kleding in gedaan heb. Ik weet niet of dat er gekreukt uitkomt of zo. Ik had voornamelijk slaapzakken, kussens, handdoeken enz. vacuumgezogen. Voor een kampeervakantie met een overvolle auto een prima oplossing.
Super! Ik ga er op letten als ik bij de winkels kom .... zag op de website dat marskramer verschillende maten heeft.
Action en Wibra heb ik ze gekocht en ook meegenomen op vakantie met de badlakens er in. Terugweg hadden we geen luiers en billendoekjes meer mee, dus paste het ook zonder vacuum in de koffer
Je hebt ze ook waar je geen stofzuiger voor nodig hebt. Bij die zakken moet je de lucht eruit rollen. Uk heb ze toen in Amerika gekocht, maar heb ze ook hier in Nederland in de winkels gezien, bij blokker, marskramer, Kruidvat, ANWB, etc.