ik heb voor mn zoontje 2 winterjassen besteld,allebei leuk,de ene is iets warmer dan de andere. We kunnen niet kiezen,samen zijn ze 53 euro. Zal ik ze allebei houden of is dat raar en zonde? (luxe probleempje dus )
Dat is niet duur voor 2 jassen.. ik zou ze allebei houden. Mijn dochtertje heeft er ook 2 en ikzelf ook 2. Kan je afwisselen Als het nou duur was zou ik het niet doen, maar dit kan nog wel.
Ik vind 2 sowieso handig. Wij fietsen alles en na een flinke bui is het fijn nog een droge jas te hebben hangen!
Wij hebben altijd 2 jassen voor de kinderen. Buiten het feit dat de ene nat kan zijn vind ik het fijn dat ik dan gewoon een jas kan uitwassen als deze smerig is. Dus elk jaar hebben ze een nieuwe jas en een tweedehandse (nood)jas.
Als je het kan missen zou ik ze houden. Hier hebben we ook 2 winterjassen. Ze spelen, worden vies. Is wel handig dat ik de ene in de was kan gooien en de andere aan kan doen. In de winter kan je ook niet zeggen, doen we een dagje als het lekker weer is geen jas aan. Als we hem moeten wassen.
Allebei houden, onze dochter had er afgelopen winter ook 2 (zelfs 3, maar 1 werd al snel te klein) en dit jaar krijgt ze er ook weer 2.
Heb er altijd 2. Soms regene ze goed nat of worden nat door de sneeuw en zijn ze dag er op nog klam. Extra is dan wel fijn. Ook kun je ze zo wassen zonder zonder te veel haast
Ik wil altijd minimaal 2 jassen voor de kids hebben. Vind het leuk om af te wisselen. Vaak heb ik een mooi manteltje en een dons jas.