Ze moeten wel want ik moet om 3 uur uit huis en mijn man is dan nog niet thuis van het werk. Ik breng ze om 0900 uur.. Zou ook een halve dagopvang kunnen opnemen ds dan breng je zo om 1200 maar dat heeft eingelijk niet zoveel zin want ze worden automatisch om 0630 wakker dus ik moet wel opstaan. En rond 1200 gaat de jongste slapen
@lennylenn, zou je man anders de kinderen niet een keer 's ochtends kunnen brengen? kan jij even blijven liggen? en daarnaast helpt het bij mij wel vaak om een boek te lezen om mn hoofd tot rust te krijgen 's avonds. als ik dan toch nog te druk ben werkt het bij mij vaak ook goed (heb soms meerdere pogingen nodig) om een liedje in mn hoofd af te spelen. omdat je hier dan aan denkt heb je geen ruimte voor andere dingen (totdat je af gaat dwalen, maar dat is dus even doorzetten). en neem dan een muziekje die je kalmeert. idd ontspanningsoefeningen kunnen ook goed helpen om alles van je af te zetten en vind de tip eerder om alles op te schrijven ook een goede baadt t niet, schaden doet t zeker niet
melatonine werkt goed, probeer het via een doktersvoorschrift te krijgen want als je het zo in de winkel koopt moet je bij wijze van spreken een half doosje innemen voordat het echt goed werkt in nederland raden ze aan om niet meer dan 0.3 mg per keer te nemen, via een doktersvoorschrift heb je een hogere dosering. in amerika is melatonine overal te koop en daar zit in 1 pil 5mg, iets meer dan in nederland in de losse verkoop dus je lichaam maakt zelf ook melatonine aan en als je dat te kort hebt slaap je slecht gsm spelletjes in bed spelen werkt bij mij zeer goed, even een saai spel spelen en ik val zo in slaap
ivm die melatonine, eet veel bananen, daar zit melatonine in. verder ook in melk en honing dus daarmee raadden ze vroeger vaak aan om melk met honing te drinken voor het slapen gaan, de melatonine ik weet niet of jij vitaminepillen neemt? als ik s'avonds een vitaminepil neem dan val ik slecht in slaap, als ik ze s'ochtends neem niet , kan toeval zijn maar bij mij is dan zo
Ik dus ook niet en ik was altijd een hele slechte slaper, veel piekeren en maar malen, werd er gek van. Melatonine ook geprobeerd en daar hield ik de volgende dag een kater aan over, niet echt fijn dus. Mediteren klinkt misschien heel zweverig voor je, maar is dat absoluut niet. Gewoon doen, echt je zult zien dat het heel goed helpt!