Hallo allemaal. Even een vraagje voor de kenners onder ons. Het onderstel van de Mutsy is dat dezelfde als die van de Mutsaerts ? Het zit nl zo,vanmiddag is bij ons tijdens het wandelen het onderstel afgebroken van onze Mutsy. Kan zo snel geen garantiebewijs vinden dus weet ook niet of dit onder de garantie valt. En een los onderstel word niet verkocht. Dus zat ik zo eens rond te kijken op oa MP en zag daar een 2ehands combiwagen van Mutsaerts staan voor 20 euro. Als ik de foto's zie dan is het sprekend onze Mutsy. En volgens mij heb ik hier ook wel eens gelezen dat het 2 dezelfde wagens zijn. Want als het dan past kopen we deze wagen al is het alleen voor het onderstel Dus vandaar mijn vraag aan jullie. Wie weet dit toevallig? Alvast bedankt.
van sommige types wel gaan. het een is de dochter van de ander zeg maar. Ik heb de mutsaerts transporter en dat is nu de mutsy transporter.
Heb je het over het 4 rider model. Want dan moet je goed opletten hoe oud de wagen is. In het begin moest de reiswieg er met stangen op en nu klik je hem in een soort adapter. De rest van de modellen zijn allemaal anders.