Ik heb een razende honger!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Bajou, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Beste lactatiekundigen...

Zoals de titel al zegt, ik heb dus een ràzende honger. Geef volledige BV op verzoek, kleine man eet heel goed en véél (weegt 5540 gram op 6 weken oud)...
    Maar de honger die ik heb lijkt mij soms abnormaal groot? Hebben jullie hier vaker over gehoord? (kan namelijk geen info vinden op het net)
    Om even een voorbeeld te geven; ik kan 's middags makkelijk 6 à 7 sneden brood wegwerken + een kom soep... en dan heb ik het gevoel dat ik NOG kan eten. Maar dan stop ik gewoon omdat ik al zoveel binnen heb.
    Tijdens m'n zwangerschap at ik maximum 3 snedes brood 's middags.

Ook voel ik me heel beroerd als ik niet op tijd kan eten...
    Heeft m'n lichaam echt zoveel eten nodig bij borstvoeding, of ben ik gewoon een veelvraat geworden??

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Ik denk inderdaad dat het door de borstvoeding komt dat je blijkbaar meer nodig hebt. Ik heb het wel eens vaker gehoord; iemand die bijvoorbeeld enorm veel choloade moest eten tijdens de borstvoedingperiode.

Als het voor je gewicht niet teveel kwaad kan zou ik gewon lekker door-eten! :)

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    okééh... dan schrans ik lekker verder :D

Manlief zegt wel eens; we sparen veel geld uit omdat we geen KV geven, maar jij eet ons ook wel arm! :)

Deel Deze Pagina