Zoals de titel al zegt: ik heb een uitdaging voor jullie. Ik lees al jaren mee en af en toe schrijf ik wat, maar niet veel. Nu heb ik jullie hulp echt nodig. Ik wil ons kindje vernoemen naar de (3) opa's: Rudi, Eric, Nico (2e naam) Ik kom alleen op Niek/Niec (N Nico I Rudi K/C Eric) Nu wordt de voornaam een korte naam in de zin van ; Sem,Senn Het mogen ook 2 namen zijn, het liefste 1. Oja N.b. Zoek namen voor een jongen Wie kan mij helpen met deze puzzel??
Cedric Enrico Roderic Dico (of Dicco, van alle namen de laatste twee letters ) Maar vergezocht is het allemaal wel...
Als ik eerlijk ben zie ik in Niek de naam Rudi ook niet terug. Van de de namen hier genoemd zie ik dat nog het meest met Enrico maar dat vind ik (met de nadruk op ik) echt geen mooie naam. Dus ik zou voor 2 namen gaan..
Onmogelijk en ver gezocht. Als je wilt vernoemen doe het dan goed en gebruik de echte officiele naam van 1 persoon en kies niet voor verbasteringen daarop. En helemaal niet van 3 personen tegelijk. Of je doet het goed of je doet het niet is mijn mening.
Ik hou ook van duidelijk vernoemen, maar dat was je vraag niet. Van de 3 namen kan ik maken : Corin Conner Reiner Rinor Erion Ronen