hallo ik ben 20 jaar en heb 5 jaar lang een spiraal gehad en ben sinds bijna 2 maanden aan de microgynon 30 ik heb hem de eerste keer door geslikts ook heb ik vorige week een kuur gekregen voor een lucht weg infectie alleen ben ik nu vanaf maandag in me stop week en nog niet ongesteld geworden kan het zijn dat dat nog uit blijft omdat ik net aan de pil ben en er dus nog aan moet wennen of miet ik me zorgen gaan maken en ik moet dinsdag weer me pil gaan nemen maar stel nou dat ik nog steeds niet ongesteld ben moet ik dan wel gaan slikken of wachten ? ik hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes en bedankt alvast
Hoi, Weet je dat als je een kuurtje slikt de pil minder betrouwbaar is? Ik wil je niet bang maken, ieder lichaam reageerd anders dus misschien moet je lichaam inderdaad wennen. Ik zou een testje doen dan weet je het zeker. Succes groetjes miryam
ja dat wist ik idd maar in die tijd hebben we ook opgelet maar ja een ongelukje zit in een klein hoekje he ik ga idd maandag maar eens een test halen ik heb er trouwens 2 weken terug ook al 1 gedaan maar was toen negatief maar in ieder geval bedankt ik hou jullie op de hoogte groetjes nan