Zit dit met traantjes te schrijven.Onze kleine zette al een paar stapjes. Zie ik hem net van zijn stoeltje naar de box lopen! Ik ben zo trots! Groetjes, Miranda
Gefeliciteerd met deze mijlpaal :-D Wat worden ze dan opeens groot he Kan begrijpen dat dit een emotioneel moment is! (hier een luie baby kruipt niet, zit niet alleen maar liggen dus denk dat ik ook super emotioneel zal zijn als ze een van deze dingen wel gaat doen!)
Wow, dat is best snel hoor, nog maar net een jaar geweest! Gek is dat he, aan de ene kant wil je liever dat ze nog wat klein blijven maar aan de andere kant ben je ook zo trots als een pauw als ze weer wat nieuws kunnen!
Leuk he. geniet er ook elke keer van. Nu staat ie ook elke keer te dansen echt zo schattig en rondjes draaien.
Gaaf he.. Ineens is t geen babytje meer.. en dan zou je ineens willen dat ze voor altijd klein bleven. Klaar voor een volgende stap. Je mannetje is geen aby meer maar een echte dreumes! Binnen een paar weken ziet t er ook niet meer uit als een ´lopende baby´ maar als een echt kindje! Dubbel, want n bijzondere mijlpaal, maar toch ook weer een heuse stap verder op weg naar zelfstandigheid!