Ik voel me echt een zeursnor.. maar wat gaat de tijd langzaam zeg.. Ik moet nog 10 dagen wachten tot ik weet of deze ronde is gelukt.. Wat doen jullie om jezelf af te leiden van 'het wachtbankje'?
haha niks....elke dag mezelf gek maken . Kan je wel de cliche antwoorden geven; leuke dingen doen en bla bla maar het blijft hoe dan ook lang, je wilt dit gewoon graag dus het wachten is moeilijk. Succes duim voor je dat het wachten beloond word!
Haha echt heel herkenbaar! Deze maand eerste ronde voor ons! Wel 3 maand van de pil dus al wel een idee van mijn cyclus. Positieve ovutest op de 18de gehad .. Vind het zooo spannend😊 Nod op 3 oktober gepland. " Zou het raak zijn? Nee dat kan toch niet, net eerste ronde. Misschien ben ik zo'n gelukkige.. Moet ik dit wijntje nu wel nemen? " Wat zou het gaaf zijn om het op mijn verjaardag in november te kunnen vertellen" Man man man.. Wist miet dat ik er zo mee bezig zou zijn, ben normaal zo nuchter van mijzelf haha
Ik probeer zoveel mogelijk bezig te blijven.. maar natuurlijk denk je er regelmatig aan.. werken, sporten, huishouden.. en dinsdag is mijn zoontje jarig, vieren we zondag, dus druk met alle voorbereidingen Wel leuk dat mijn NOD is op zijn verjaardag, zou toch een leuk cadeautje zijn