hallo Ik ben nu 15 weken zwanger maar ik heb nog helemaal geen buikje . zelfs niet een klein beetje onderin net boven het bot. Ja mijn eigen buikje die ik al had voor de zwangerschap. wanneer kan ik het nu eindelijk een keer zien dat ik zwanger ben? groetjes denance
Hoi Dat scheelt per persoon. De ene tekent heel snel en de ander niet. Meestal rond 20 weken kan je duidelijk gaan zien dat je buikje anders wordt. Je baby komt nu pas nauwelijks boven je schaambot uit. groetjes
dat is echt bij iedereen anders. ik kreeg bij de eerste echt met de 10 weken al een buikje, toen kon ik het echt niet meer verbergen. en nu met de tweede, tja, moet ik maar kijken wanneer er wat te zien is. maar een collega van mij is nu 20 weken en nu begin je pas wat te zien. ik snap dat je wil pronken met je buik, dat vond ik ook altijd heel leuk, maar helaas heb je het niet voor het kiezen. je buik komt vanzelf...geduld.... mejon
Ik kreeg bij 22 weken pas een heel klein buikje. Nog even geduld en dan kan jij ook met je buik showen!
Ik heb het met 5,5 maand gekregen ik was ook te vroeg aan het juigen dat ik niets had Voor je het weet begint het
Ik heb nog een buikje van de vorige dus ben bang dat het wel even duurt voordat het te zien is bij mij
Ik begrijp dat je het leuk lijkt maar wees maar niet te ongelukkig want een flinke buik hebben met 15 weken (zie foto's) is het toch ook niet helemaal. Iedereen vraagt of het er geen 2 worden? Nee, weet je het zeker? Heel irritant. Je kleding past echt niet meer (ook bovenkleding vaak niet). De buik zit al in de weg etc... Als je buik straks "ploep" tevoorschijn komt dan kun je er nog heel lang van genieten!
ik ben vandaag ook 15 weken en bij mij zie je al wel een buikje, dat begon zo met 12 weken te komen. maar het gaat heel geleidelijk hoor. heb echt geen mega buik, maar je ziet het wel duidelijk door mijn kleding heen. hihi
Bij mij zie je het op zich ook niet, maar als ik zwangerschapskleren aan heb een beetje. Met dat het centreerd op bepaalde plaatsen en je borsten wat groter zijn komt je meer uit als een zwangere. Nu het echte buikje zal waarschijnlijk maar rond de 20 weken zijn. Ik wacht meer op het voelen van de kleine. Verlang daar echt naar.
Ik heb ook een heel klein buikje... Als ik een trui aan heb is het niet eens te zien.. Maar heb ik iets straks aan ja dan is het wel iets te zien... hihihih. De eerste weken was er bij mij echt niets te zien.. sinds 1.5 week zeg ik ja er komt iets.. maar dan gaat het ook donders snel