N.a.v. het topic wat ik gisteren openende heb ik de Balmain Hairmakeup van 60 cm gekocht. Nu laat ik mijn haar verven in de kleur van het haarstuk, maar weet iemand hoe het zit met het in model knippen? Kan ik dat beter richting de bruiloft pas laten doen? Of kan ik het beter nu al een beetje bij laten knippen zodat het in mijn haar valt? Zo kan ik er namelijk al een klein beetje aan wennen voor dat ik hem nodig heb.
Wat ga je ermee doen? Ga je het losdagen of opsteken? In elk geval pas knippen als ze gezet zijn, dan kan er een mooi geheel van gemaakt worden. Bij mij heb ik ze gewoon zo gelaten, ik had het gekruld en losjes opgestoken en het was niet nodig om ze te knippen. (Door krullen zie je vaak niets )
Ja je kan het al raden. Op die manier dus. Half vast, half los. Zit een slag in de extensions en heb ze zelf ook. Zijn gewoon click ins. Dus kan een beetje wennen.
Dan klik je vast in af en toe. Het is wel wat zwaarder dan je eigen haar natuurlijk. Heb je ook dezelfde schoenen?
Hahahahaha!! Geweldig ik had peeptoes met 11cm hak en een strik aan de zijkant M'n haar was wel nagenoeg hetzelfde