Na aanleiding van de topic een wedje met me man, zag ik dat er vele lieve dames reageerde. Ik vroeg me af of jullie misschien mijn zoontjes blij willen maken. Mijn beide jongens zijn maandag (12e) en die zondags (de 18e) jarig en ze krijgen dan van beide opa's en oma's en van ons een verjaardagskaartje, en dat vinden ze altijd heel erg leuk. Maar dat zijn ook de enige die ze krijgen, familie van ons ligt helaas uitelkaar dus meer post, cadeautjes of visite krijgen ze helaas nooit met hun verjaardag. Ik dacht misschien is het een leuk idee om ze te verassen met allemaal verjaardags kaartjes. Misschien voelen ze zich dan wat meer jarig dan normaal. Dat familie niet bij ons komt op verjaardag enz maakt me niet uit, maar ik vind het voor me kinderen altijd zo sneu. Als ze op verjaardagen van andere kindjes komen zien ze altijd hele huizen vol, veel cadeautjes enz. En bij hun zijn dat alleen papa en mama, en de beide opa's en oma's..... Wie wil mijn zoontjes blij maken? Het hoeft natuurlijk niet, het mag. Het leek me wel leuk, om ze eens op deze manier te kunnen verassen met allemaal post op hun verjaardag!
Je mag mij anders ook wel even een pbtje sturen ook met de namen, en ook de leeftijd, dan kan daar het kaartje beetje bij aangepast worden...
Jullie zijn allemaal super!!! ik hoop dat ik jullie allemaal een pb heb gestuurd, anders hoor ik het graag!
ik wil dan ook niet zeuren maar ook hier is dat het geval en hij is 17 dec jarig zouden jullie hem ook een kaartje willen sturen? hij word 3 jaar
Oh my god, je vroeg om kaartjes, maar volgens mij gaat de post voor jullie werken !!!! hahahahaha, denk dat jullie er heeeeeel veel gaan krijgen! PB mij even de naam van je jongens, hoe oud ze worden en dan beloof ik niets ( ben niet zo mobiel en woon niet dichtbij alles) maar ga heeeel erg me best doen jullie een kaartje te sturen