Geweldig zo veel reacties, een begin is dan in elk geval gemaakt zodra ik kaarten ontvangen heb zal ik het hier melden, heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt alsvast.
wat gaaf!! Heb dan geen weddenschap maar wij krijgen altijd maar 4 kaarten ofzo..... Lijkt me leuk om er zoveel te krijgen zeg!!! Ghehehe, zou bijna je idee pikken en ook een topic openen..... Heel veel plezier met alle kaarten!!
De eerste kaart van zp is binnen en met alle leuke reactie die ik ktijg hier ga ik het volgens mij wel halen zit nu pas op 15 kaarten op naar de 75 en ik heb de weddenschap gewonnen.
haha ik ben wel benieuwd naar de reactie van de mensen in je omgeving. ik heb m van de week op de bus gedaan dus hij zal eerdaags wel in de bus vallen, heb een iets grotere kaart gebruikt zodat je wand iets sneller vol is
1e 8 kaartjes hangen aan de muur!! Cassida man voelt nattigheid. Hij loopt steeds langs de muur en leest de kaartjes..... oh dat zijn die miepen van internet niet? Wat leuk dat ze ook een kaartje sturen. Zijn dit vrouwen waar je vaak mee kletst? Wacht maar.... hahaha Bekijk bijlage 205848 Bekijk bijlage 205850