Uiteraard heb ik een foto je ziet het alleen niet zo goed, heb goede hoop dat er vandaag een heleboel kaarten komen.
Ik heb er weer een boel binnen gekregen ! Maar ik heb ze verstopt haha Vrijdag geef ik ze weer in 1 keer... En dan plaats ik uiteraard een mooie foto!
Vera ik heb jouw kaart vandaag gekregen, heel erg bedankt zal morgen na de post is geweest weer een foto maken.
Wat een leuk idee van die kerst kaartjes krijg het er helemaal warm van. Hier doe ik dit jaar niet aan kaarten versturen. Hoop volgend jaar weer. Maar wel leuk om te zien dat onbekende zo leuk helpen en opbeuren en zelfs een weddenschap helpen afmaken voor t.s zo grappig om te lezen.
Hmmm is die van mij nog niet aangekomen? Ik zie hem er nog niet tussen hangen, hopelijk komt ie nog snel binnen.
cassida had je mijn kaartje al binnen??? heb echt de balen heb ze maandag op de bus gedaan maar niemand heeft ze nog gehad
Ik heb die van mij een dikke week geleden op de bus gedaan, maar ik zie mijn kaartje nog steeds niet ertussen..
Ik heb de mensen waarvan ik kaartjes gehad heb allemaal een pb gestuurd, is kerstdrukte dus kunnen vertraging hebben.
He lieve meiden, ik heb de kaartjes in een mandje gedaan met een kersttrik eromheen. En morgen overhandig ik die aan meneer "ik-win-alle-weddenschappen-op-mijn-soken(-maar-deze-keer-lekker-niet)"*gniffel Dus ik weet niet precies van wie nou wat is Komt morgen.. Beloofd..