Stuur me maar een pbtje ik ga zeker meedoen En ik zal ervoor zorgen dat je een hele mooie krijgt. Zullen wij eens zien wie er gaat winnen (jij dus )
Ooh wat geweldig al die reacties! Ik heb al een heleboel lieve meiden een bericht gestuurd, maar ik ga vanavond verder want mijn lieve meisjes zijn weer wakker! Echt wat super! Ik had gehoopt dat jullie me niet een rare snuiter zouden vinden maar hier krijg ik echt kerstgevoel van!! Als het lukt dan parkeer ik mijn man voor de muur met een kerstmuts op!! =D En maak er een foto van!
Geniaal deze weddenschap, je mag me ook wel een pbtje sturen met je adres, dan komt er vanuit ons ook een kaartje die kant op! LEUKK!!
Ik wil er ook wel een sturen hoor, ga ze toevallig vanavond schrijven. 1 internationale postzegel meer of minder maakt ook niet uit Pb maar !
En dat is je beloning? Manlief mag op ZP met een kerstmuts op zijn hoofd haha zou maar gaan duimen als ik je man was dat tnt gaat staken
Hahahah die zal wel denken Ik zal het gezicht van de man van Cassida wel eens willen zien als ze dadelijk heel haar muur vol met kerstkaarten heeft. Schitterend. @Cassida wil je dan ook even een foto maken als je man zien hoeveel kaarten je hebt hhhahaa.
Hahaha geweldig! Ik stuur eigenlijk alleen maar naar directe familie maar ik zal een uitzondering maken
LOL stuur je adres maar, ik schrijf ze morgen of vrijdag Ben idd wel erg benieuwd naar je muur van kerstkaarten.