Meis speciaal voor jou ga ik nu kerstkaarten kopen zend maar een PB met je adres en ik zal hem z.s.m. versturen!!! Wat een heel leuk initiatief en lig nu al te schaterlachen op de bank bij de gedachte van het gezicht van je man.. Heerlijk dit!!!!!!!!!! Djonna
hahaha hier houdt ik van!! ik stuur niemand kerstkaarten (nee mijn fam ook niet ) maar ik ga jou er 1 sturen...kwam er gisteren nog watvan een paar jaar geleden tegen pb je adres maar
Haha jij hebt straks veeeeel meer dan 50. PB mij ook maar je adres, ik doe hier graag een keer aan mee
Hee meis, volgens mij heb je nog een kaartje tegoed van mij Volgens mij had je Mich ook geholpen om zijn muur te behangen in het ziekenhuis een tijdje terug. Stuur je adres maar!!!! Dan komt er 1 jouw kant op! Liefs Senais
stuur je adres maar, heb er nog wel een over. super leuk trouwens hoor, hier ben ik ook dol op kerst en vooral de kaartjes staat zo gezellig, dus die muur komt wel vol.
hihi geweldig!!!! zoiets zou ik dus ook zomaar kunnen roepen!! pb je adres even dan stuur ik je er ook 1!!!!