ben weer bij de gyn geweest. Er was er eentje van bijna 17mm, dus waarschijnlijk woensdag de eisprong. Hoe was het bij jou? (hopelijk net zo positief) groetjes
nou mooi niet dus. ze zijn niet gegroeid. ze gaan nu de dosis clomid ophogen naar 150 mg (3 pillen) is de hoogste dosis die er uitgeschreven wordt. ben ik lekker mee. het zal wel een x meezitten. begin het echt zat te worden onderhand. xxx
jeetje kaatje, Dat had ik niet verwacht, wat zegt de gyn dat de rede is? sterkte en ik duim, dat het volgende maand beter is.
Hij zei er niets over. had een plaatsvervangende arts en die zei alleen "ze zijn niet gegroeid dus het enige wat ik kan doen is je de hoogste dosis voorschrijven en dan gaan we dat proberen" Thanx voor het duimen. ik duim ook voor jou. xxx
ik heb dat ook gehad, in mei 50mg, zonder resultaat en juni 100 zonder resultaat,maar omdat ik niet menstrueerde, heb ik metformine geslikt in september kwam mijn ongi uit mijn eigen, toen ben ik terug gegaan en nu 150mg clomid gehad, maar nu gebeurd er eindelijk iets. ik vind het best rot, zeker dat bij mij wel resultaat is en bij jou niet.
ja dat is niet anders. ik vind het ook rot dat maxima weer zwanger is haha. leuk voor haar hoor maar kreeg het te horen toen ik net uit het ziekenhuis kwam. had mijn aandacht dus niet bij de weg en zat bijna in de vang real. trapte mijn gas in ipv mijn rem. lekker dom Ben werken dus reageer vanavond weer. xxx