welke dag is het beste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimkreeft, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkreeft

kimkreeft Lid

27 sep 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 28 op 29 december ongesteld geworden 2 op 3 januari niet meer ongesteld welke datums is het beste om geslachtsgemeenschap te hebben ik heb 10 januari seks gehad is het beste om nu 12 en 14 en 16 en 18 en 20 januari seks te hebben of moet ik deze datums pakken 13 en 15 en 17 en 19 januari wat raden jullie mij aan al vast bedankt voor de info ( zit ong 26 /28 dagen tussen mij volgende ongesteldheid )

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Volgens mij maakt het niet heel erg uit. Er wordt geadviseerd om tegen de tijd van je eisprong in ieder geval om de dag te vrijen. Of je nu op de even dagen gaat vrijen of op de oneven dagen lijkt mij niet heel erg veel uit te maken.

Je hebt iedere cyclus zo'n 20% kans om zwanger te raken.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Als ik jou was zou ik ook eens gebruik maken van de vruchtbaarheidscalculator hier op de site. Je kunt daarmee een inschatting maken wanneer je vruchtbare periode is en wanneer je eisprong is te verwachten.
    Kanttekening: de calculator gaat uit van de gemiddelde vrouw met een ideale cyclus/eisprong... laten wij vrouwen nu eens niet gemiddeld zijn, dus je moet rekening houden met een beetje speling.

Deel Deze Pagina