ik heb er de balen van

Discussion in 'Zwanger worden' started by sandravg, Jun 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandravg

sandravg Actief lid

Apr 11, 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    Sorry, maar ik moet gewoon ff mijn frustraties kwijt. Ik ben nu al voor de derde keer ongesteld binnen een maand tijd... Das toch niet normaal. Ik heb er echt de balen van. Als het nou elke keer een dagje was, maar nee hoor telkens weer die volle 5 dagen. Om gek van te worden.

Als het aan mij lag was ik allang weer met de pil begonnen, maar gelukkig heb ik een heel lief vriendje die me er steeds weer vanaf wist te praten. En nu zullen we wel weer zien hoe het verder gaat.

Hehe dat lucht op om het er ff uit te gooien.

Hebben meer meiden dit probleem wel een gehad, zoja wat heb je er dan aan gedaan??? Mijn huisarts ziet het probleem er niet echt van in, dus daar heb ik niet echt veel aan...

2. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Heb je de dokter al gesproken hiervoer?

3. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    hierover

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    3x ongi binnen een maand dat is ook niet goed dan kan er nooit een eitje groeien.
    hoelang ben je al van de pil af?
    ik zou anders gewoon ff langs de huisarts gaan wie weet kan hij je verder helpen.

5. sandravg

sandravg Actief lid

Apr 11, 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    ja, die zegt dat het misschien wel bij het ontpillen hoort, maar daar ben ik toch al een half jaar geleden mee gestopt...

6. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Vind het inderdaad erg vreemd zoals je zelf al zegt is het elke keer beetje en 1 dag dan kan het nog maar zoals nu is niet normala en lijkt me niet goed.

Vind raar hoe je huisarts reageerd erg jammer ook dat die je niet wilt helpen.

7. sandravg

sandravg Actief lid

Apr 11, 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    Ja ik dacht ook dat dit nooit goed kan zijn, maar hij ziet er de ernst nog niet van in. Gewoon rustig afwachten van er gebeurt zegt ie..... Hoe kan ik nou rustig afwachten als ik zo graag een kindje wil.

Ik denk dat ik toch eindelijk maar een andere huisarts ga zoeken (moest toch vanwege verhuizing, maar nou ga ik er ook echt achteraan)

8. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Geef je groot gelijk hoor dat je naar andere huisarts gaat.

Zo'n huisarts zou je toch beetje serieus kunnen nemen als ie weet dat je graag een kindje wil.

Soms vind ik die huisartsen echt niet goed op sommige gebieden.

9. Angelaa

Angelaa Actief lid

Jun 20, 2006
    337
    32
    28
    Hoi,

Ik denk dat het idd ontpillen is. Ik ben sinds april gestopt met de pil en de eerste maand was ik ook 2 x de volle 5 dagen ongesteld. Nu weet ik niet sinds wannneer jij gestopt bent, maar ik denk dat je je niet teveel zorgen moet maken. Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt. Bij mij was het alleen in de eerste maand en daarna een keurige cyclus van 28 dagen, dus houd moed en succes. Groetjes

10. sandravg

sandravg Actief lid

Apr 11, 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    De eerste keer dat ik bij hem kwam en zei dat ik een kindje wilde en vroeg of hij nog tips ofzo had toen kreeg ik echt een vaag antwoord. Hij begon te vertellen over de oude romeinen en een museum..... Hahaha toen vond ik het wel lachwekkend. Maar nou toch niet echt meer... Zou hij stiekem ook gewoon niet meer weten hoe het zit en wat hij moest vertellen???

11. sandravg

sandravg Actief lid

Apr 11, 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    Ik ben in januari gestopt met de pil en heb nog steeds geen regelmatige. Nouja wel regelmatig, maar wel een cyclus van ongeveer 40 dagen......

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Vervelend Sandra, ik zou inderdaad een andere ha zoeken.

Ik ben in oktober gestop en heb nog steeds geen regelmaat. Ben ook naar de ha geweest en die gaf het advies eerst een paar maanden te tempen, dus dat doe ik nu.

Succes er mee.

13. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Kun je zo geen bloedarmoede krijgen?

Enne, Romeinen en een museum?????

14. bengel

bengel Niet meer actief

heee die sandra..
    tjee dat schiet i.d.d. niet op zeg...bij mij is het eigenlijk omgedraaid, ik word niet ongesteld uit mezelf, ja 1x bloeding van 1 dag, maar wat is dat nu? ik heb nu afspraak in het UMC bij de gyn..ben ook in januari gestopt.
    als je nieuwe ha zoekt, ik heb een goede in de wijk naast de jouwe... ;)

groetjes, ennuh...kop op he...onze tijd komt echt wel hoor...

gr Bengel ;)

15. Marijke B

Marijke B Actief lid

Jul 20, 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Een vriendin van mij werd ook heel vaak ongesteld in 1 maand en die bleek vleesbomen te hebben,

16. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ja dat kunnen idd vleesbomen zijn... Ik werd zo'n 10 keer in de week ongi... dan weer 2 uur ongi en dan weer 4 uur niks en ga zo maar door... beste ff langs de HA gaan...

xXx Joy

17. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou zeggen dat je je zorgen maakt en dat je toch een doorverwijzing wil voor de gyn.

18. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ja idd het is toch JOUW lijf waar het om gaat he!!!

wat dat betreft willen steeds meer HA-en tegenwoordig hun geld verdienen aan het zeggen van pak maar een paracetamolletje en stel je nie aan... Erg jammer dat de zorg zo achteruit blijft gaan!!!

xXx Joy

Share This Page