pfffff 4 dagen overtijd alweer 3 dagen voor mijn nod heb ik een test gedaan....hartstikke negatief natuurlijk. Nu ben ik inmiddels al weer 4 dagen overtijd en durf niet te testen. Wat als...denk ik dan weer. Heb niet echt last van zwangerschapskwaaltjes en voel me verder wel ok. Moet zeggen dat ik afentoe wat last heb van mijn onderbuik. Niet echt kramp maar gewoon heel gevoelig. Heb net mijn urine gecontroleerd en er zitten allemaal van die witachtige vlokjes in. Ik herken het van me andere zwangerschappen. Maar durf niet te denken dat dat een teken is van zwangerschap. Misschien dat ik een testje waag vanmiddag. Weet ik iig waar ik aan toe ben Het gekke is dat ik er deze maand helemaal niet mee bezig ben geweest. En nu word ik er gek van haha wel niet...wel niet? pfff ik word niet goed van de zenuwen Sorry hoor...maar moest het even kwijt
spannend linda!!!! ik zou zeggen, waag er een testje op meid! ben je meteen van dei onzekerheid af, anders zit je je ook maar op te vreten!!! succes meid! liefs elfje
nou meid wat jij zegt had ik ook nergens last vanook niet mee bezig geweest toch een test gedaan nou ja je ziet het aan mijn banner toch maar even testen meid
Meid ik voel zo met je mee.......... Durf ook bijna niet te testen want nu ben ik tenminste nog Misschien zwanger......... Maar ga het toch doen hoor straks (als mijn testen tenminste binnenkomen). Ik heb al dagen ontzettend pijnlijke borsten, dit kan ook te maken hebben met naderende , maar ik heb het nu al ruim een week en dat is wel erg vroeg......... Die vlokjes in de urine heb ik ook dus als dat een teken is............. Ik hoop het zo voor ons! Ga zo denk ik maar even een frisse neus halen, het hoofd leeg maken
Als ik jou was zou ik een testje doen. Ben je iig van de zenuwen en spanningen af! Ik ga voor je duimen! Liefs meliske
hey dames, als ik jullie was zou ik gewoon even lekker een testje doen, dan wete je het in ieder geval zeker. hier wordt hard voor jullie geduimd. gr tascha
Dank jullie wel meiden!! Doet me goed dat er iig gedacht word aan ons hihi Nou hopelijk weet ik vanmiddag meer Nog even spanning haha
begin net wat last te krijgen van mijn onderrug en een soort spierpijn links en rechts van mijn onderbuik? Moet ik me hier zorgen om maken? Heb nog nooit last van me onderrug gehad. Nou nog even en dan weten we het he
Witte vlokjes in je urine is volgens mij meer een teken van blaasontsteking.... Is mij tenminste altijd verteld, maar wie weet heb je dat ook als je zwanger bent???? Spannend hoor Linda! Ben benieuwd..... Marian
Linda wat spannend zeg ik zou gewoon testen als ik jou wa sik ben oom zo zenuwe pees en ondertussen ook al 3 testen gedaan helaas nagtief maar is wel een beetje die onzekerheid weg ik heb nu zoiets van ik zie het wel en als ik over een week niet ongi ben test ik pas weer.
Ik ga om 4 uur een testje er tegen aan gooien. Dan is mijn mannetje ook thuis. pfff nog 2 uurtjes spanning dus. En marian79, dat klopt hoor, het is ook een teken van een blaasontsteking. Moet zeggen dat ik na mijn bevalling van mijn dochter een blaasontsteking heb gehad en tijdens mijn 2e zwangerschap ook. Dus wie weet is dat het wel. Maar het is nog even afwachten voordat we het zeker weten. Thanx lieve meiden voor al die steun...nog even haha
Oei Linda spannend hoor nog 2 uurtjes geduld hebben dat lijkt me echt moeilijk haha maar is wle zo gezellig om met je man te testen natuurlijk.