Help, heb mijn test verpest :-(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lilly, Jun 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Volgens mij rust er een vloek op mijn testen, hahaha!!

Was dus van plan er niet over te beginnen op het forum en de test gewoon te beschouwen als NEGATIEF en er niet meer aan te denken, maar ik moet het toch even kwijt :(

Ik had nog 1 test van de DA, en het bleef jeuken dus vanmorgen toch even de test gedaan ;)
    Door omstandigheden (lang verhaal, doet er niet toe) kon ik pas na 15 a 20 minuten naar de test kijken :cry:

En dan zul je altijd zien, er staat een duidelijk 2e streepje..........in de bijsluiter staat dat je test na 10 minuten niet meer mag aflezen. Ik weet dus niet wanneer de streep verschenen is :( Onbetrouwbaar dus. Nu heb ik eerder een test van de DA gedaan en die bleef gewoon negatief ook een paar uur later (had m niet direct weggegooid).

Ik weet het , de test in niet betrouwbaar meer........baal zo ontzettend :( Ik heb gisteren nieuwe testen besteld dus wil ook niet nu weer een test kopen. Zit niks anders op dan wachten en hopen.

Moest het even kwijt, ga nu de stad in en er niet meer aan denken!
    Sorry voor mijn test gezeur hoor meiden, zal pas weer een topic over testen plaatsen als ik een dikke positieve test heb!!!! :p

2. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Kan me indenken dat het vervelend is als je er niets mee kan..
    Hopelijk is een volgende test positief!!

Groetjes,Alida

3. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Vervelend zeg. Ik heb vanmorgen ook maar even getest, was al een tijdje misselijk. Wel licht ongesteld geweest maar toch..... Ben dus niet zwanger. Diep in mijn hart wist ik dat het eigenlijk ook niet kon, maar hoopte er wel zo..

4. Silly43

Silly43 Actief lid

May 8, 2006
    468
    0
    0
    Ha Lilly

kun je niet even een fotootje neerzetten, dan kunnen wij allemaal even mee discuseren!!!
    Maar ik weet niet hoor, maar volgens mij als er na 10 minuten geen tweede streep staat dan staat hij er na 20 minuten ook niet ineens. Dus als het echt een hele duidelijke test is dan zou je misschien wel eens zwanger kunnen zijn

Silly

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat dacht ik dus ook...

6. Niet meer actief

Ik denk dat je wel zwanger bent hoor (als ik dat zo even mag zeggen) Ben het volkomen eens met de uitleg die hierboven gegeven is. Als het een streep is gaat die er niet zomaar komen te staan ook niet na 20 min ofzo. Maar je weet nooit natuurlijk en nu zijn we het mss nog erger aan het maken. ;)

Kan me inbeelden dat je zenuwachtig bent! Eens mijn vriend groen licht geeft zal ik héééél blij zijn maar zoooooo opzien tegen die testen. Ik ben zo'n zenuwgeval dus niet goed voor mij. :D

Maar volgens mij ga je toch zwanger zijn hoor.

7. Urban

Urban Actief lid

Jun 13, 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    De laatste keer dat ik een test heb gedaan bleef hij erna gewoon staan (helaas niet wat ikhad verwacht).

Euh trouwens DA houdt toch dierenarts in?. Of is dat hier ook een huisarts? :p.

8. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ze bedoeld de DA (drogist) hahahaha :D ;)

9. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    hahaha, valt niet mee he met al die afkortingen :p

Ik zou gewoon vanmiddag nog een testje halen, als je toch de stad ingaat, ook al heb je nieuwe besteld, heb je ook vast op voorraad tog

@ linda10280: Heb jij eigenlijk al getest? zie dat je 3 dagen overtijd bent!!!

groetjes

10. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    nee heb nog niet getest...durf niet zo goed haha
    Moet zeggen dat ik eigenlijk geen sympthonen ook heb.
    Geen afscheiding, gevoelige borsten of wat dan ook.
    Wel ongi pijntjes maar ongi is verder nog nergens te zien.
    En super veel dorst.
    Ook zweet ik als een gek.
    Zag iedereen buiten lopen weer met jassen aan en ik begon zowat te smelten met m'n jas aan.
    Heb hem ook meteen maar uitgetrokken ;)
    En verder lijk ik wel ineens overal vieze dingen te ruiken.
    Zoals buiten, het riool enz....

Misschien test ik deze week als ik niet ongi ben geworden en misschien eerder.
    Ga d'r eerst nog een nachtje over slapen haha

11. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    hahaha spannend dus!!
    maare geen symptonen? dat laatste lijkt me tog niet echt helemaal normaal hahah! ik moet zeggen ik heb ook nooit symptonen gehad hoor, dus maar ja dat is bij iedereen anders! nou ik hoop het voor je, en hou het in de gaten!!!

liefs..

12. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ik sluit me bij Klaasje aan gewoon alvast één in de stad gaan kopen.
    Pak er dan gewoon één van de kruidvat die kosten maar iets van 7 euro.
    Zou echt niet gaan zitten wachten tot de bestelling binnen is.
    Succes; duim voor je.

Silly

13. sammie01

sammie01 Actief lid

Apr 3, 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    hay.
    ik heb mijn test bewaard.. en er staan nog steeds 2 dikke strepen.
    ik zou denken dat je toch echt zwanger bent hoor.
    volgens mij kan het er niet opeens komen te staan.
    alleen als er hcg in je urine zit komt de 2de streep te voorschijn. en bij mijn testen staan die er nog steeds. dus ik denk dat ik je toch voorzichtig feliciteer hoor maar gooi er voor de zekerheid nog een testje tegen aan. hou je ons op de hoogte?

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Hey Lilly, ik vind het wel allemaal superspannend bij jou hoor!!!! Koop gewoon nog een test vanmiddag, dan ben je van die onzekerheid af..... En wel ff laten weten hier he :) :(: :)

15. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    Spannend hoor Lilly, maar ik zou denken dat als er een streep staat het ook een streep is, en natuurlijk mag je het dan niet meer als "echt" beschouwen, dat moeten ze natuurlijk ook wel op de verpakking zetten voor het geval het niet meer zal klopppen.
    Wij zitten jou nou allemaal erg blij te maken, en dalijk ben je helemaal niet zwanger, maar ook mijn gevoel zegt dat het toch een goed teken is, dat 2de streepje. Ik hoop het iig voor je!
    Ga nog maar een testje halen, dan weet je tenminste echt waar je aan toe bent, en wij ook, hihi.

Liefs meliske

16. debje

debje Lid

Jun 22, 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    hai ik heb mijn zwangerschapstesten van allebei mijn meiden nog en er staan nog steeds 2 streepjes en mijn oudste is 12 en jongste 6 dus het is echt wel mogelijk dat je zwanger bent hoor veel succes!!!!!!!

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou ook even naar de stad lopen en er 1 kopen. Succes spannend. ben benieuwd

18. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

:confused: TESTEN...TESTEN...TESTEN :) .......als je toch in de stad bent meid...

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Zal ff kijken of dat lukt, maar moet ik eerst even zien of het nog wel zichtbaar is, misschien is de test inmiddels wel vervaagd........moment ;)

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum

HAHAHA!!!
    Nou ben alweer thuis en heb GEEN test gekocht, mijn testen komen morgen binnen (heb bericht gehad) en als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik denk ik woensdagochtend testen :D

Heb een foto van de test gemaakt, hij is niet super maar ik denk dat het wel te zien is, ben benieuwd wat jullie ervan zullen vinden............ ;)
    Maar nu eerst even eten, dus nog even geduld!!!

Share This Page