Onze sterretjes, we missen jullie!

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door charity2010, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoe dichterbij de maand december komt, hoe meer ik begin te beseffen dat het gemis nog steeds erg groot is. 5 dec zou ik uitgerekend zijn, een prachtig sinterklaas cadeautje voor ons gezin! Kerst dit jaar, zouden we met zn 4-tjes doorbrengen. Alles was al geplant, hoe waar en met wie..
    Ik zou nu met een dikke buik moet lopen, weten wat ons kindje is jongen/meisje, dat heerlijke getrappel in mijn buik moeten voelen.. Helaas is onze roze wolk heel donker geworden na een zwangerschap van 11+2..
    2 augustus werd de wolk wat lichter en langzaam aan weer roze, we waren weer zwanger! Wat een geluk, zo snel ook.. Helaas heeft ook dit niet mogen zijn en begon het bloedverlies op 21 augustus, de dag dat mijn oma precies 8 jaar overleden was, waarna we op 23 augustus ook afscheid hebben moeten nemen van dat kindje bij 6+2 weken zwangerschap.
    Onze sterretjes die hoog aan de hemel stralen, vergeten zullen we jullie nooit!

Moest dit even van me afschrijven, vandaag even een dipje :(.
    A.s zaterdag is mijn NOD. Erg spannend, weer de eerste ronde.. Ik voel me misselijk, heb last van mn borsten en steekjes in mn buik. Gisteren en vandaag getest, omo-wit :(. Een hele teleurstelling vooral omdat ik me weer zo zwanger voel. Denk dat we maar weer een nieuwe ronde in gaan, zo 2 dagen voor nod had er op zn minst een heel licht streepje moeten staan als er iets was geweest!

Bedankt voor het lezen, dit schrijven lucht zeker op!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte meid!
    Tis niet niks om 2 kindjes te verliezen..
    Hoop dat het snel raak is en dat het dan wel goed blijft gaan.
    Dikke knuffel.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Sterkte meis, k hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een prachtige plak baby! Die je over 9 maanden lekker in je armen mag houden!

4. Catinka

Catinka Nieuw lid

25 sep 2011
    3
    0
    0
    dierenverzorger
    Rijnmond
    Heel veel sterkte en geluk voor de toekmst toegewenst... Wat extra naar dat het net op zo'n datum moet... Hakt er extra in voor je, kop op meid!

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    *knuff*

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Heel veel sterkte meis! *knuf*

7. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    heel veel sterkte!

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Thnx voor jullie reacties dames! :)
    Het heeft zeker weer een beetje opgelucht dat ik het even van me af kon schrijven..

9. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Sterkte Charity,

Wij liepen gelijk op en allebei een miskraam.

Ik heb vandaag weer even getest om te kijken of het hcg uit mijn lijf is en ik was blij :)() dat mijn test negatief was.

Ik ben vrijdag 16 september gecurreteerd en nu is het afwachten tot ik ongesteld wordt. Ik heb gewoon onveilige sex. (Ze hebben geadviseerd om nog niet verder te proberen omdat je eerst je menstruatie moet afwachten) omdat ik gewoon hoop dat het snel raak is...

10. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina