wanneer eisprong? snap er niks van!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Delta, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

beste verloskundige,

dit is de 2e maand dat ik temp, vorige maand een ei op dag 16. nu zit ik op dag 17 en mijn temp was vanochtend 36.6
    dag 16 was mijn temp 36.9 dus dacht dat ik wel mn ei gehad zou hebben. niet dus? (tempkaartje staat in handtekening) ik snap er niks meer van? ik ben zo bang voor weer een korte lf of zelfs geen ei! wat denken jullie er van? ik ben nu zo onzeker, had er al zo een slecht voor gevoel over.

alvast bedankt!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Helaas is temperaturen niet zo betrouwbaar omdat veel factoren invloed hebben op je temperatuur, ook moet het dagelijks op hetzelfde tijdstip.
    Ik kan niks zeggen over wanneer je eisprong is geweest, probeer het evt. ovulatietesten deze zijn betrouwbaarder.

Groetjes Ineke

3. Delta

Delta Niet meer actief

hallo ineke! bedankt voor je snelle reactie.
    ik dacht altijd dat tempen veel betrouwbaarder was.. ik temp elke ochtend om 7.30 uur rectaal, ook in het weekend.

alleen zaterdag had ik maar 5 uur slaap gehad... zou daar die hoge temp van komen?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je korter slaapt kan dat zeker invloed hebben ja. Maar temperatuur is van meer afhankelijk. Als je meer duidelijkheid wilt zou je kunnen kiezen om er ovulatietesten bij te doen.

Mirjam

5. Delta

Delta Niet meer actief

oke ik snap het. verder heb ik niks geks gedaan.. vorige ronde ook niet.. en toen we optijd ei gehad..
    en bij ovu testen hoor ik wel eens dat hij je LH piek weergeeft maar toch niet springt..
    welk merk ovu testen raad u mij aan?

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik heb er geen ervaring mee, weet niet welk merk goed is.
    Misschien moet je even kletsen met de meiden op dit forum, welke ervaring zij hebben.

Mirjam

Deel Deze Pagina