Hallo, Ik ben nu 6wkn en 2dgn zwanger en heb helemaal geen symptomen ook niet gehad heb een heel klein beetje gevoeligere borsten misschien... Maak me stiekum toch wel zorgen! Is mijn 2e zwangerschap heb over 2wkn mijn 1e echo en heb al 7 testen gedaan allemaal positief... . Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ps. Mijn 1e zwangerschap de volle 41 wkn misselijk geweest!
Ja hier, ook niet echt symptomen. Bij zoonlief ook nooit nergens last van gehad. Erg vervelend omdat je je dus ook helemaal niet zwanger voelt.
Ik heb nooit echt symptomen gehad,zowel bij mijn mk's niet als bij mijn goede zwangerschappen. Geniet ervan zou ik zeggen.
Elke zwangerschap is anders, ook bij dezelfde vrouw, dus dit is normaal! Ik had ook geen klachten; naja werd in week 10 moe en ik week 25 kreeg ik spataderen. Verder niets gevoeld.
hier ook symptoom vrij , en dat terwijl ik een tweeling heb zitten .. Alleen soms wat gevoelige borsten en moe en dat is alles ...
hier 8w3d en ook geen symptomen! Maak je niet druk en geniet er gewoon van. Mijn vriendin heeft een tweeling en had ook geen symptomen tot week 13. Toen kwam de misselijkheid het even inhalen. Dus ik ben gewoon elke dag heel dankbaar dat ik hem weer gehad heb zonder kwaaltjes!
Hier ook enkel pijnlijke borsten en veel plassen,word er soms een beetje onzeker van maar de echo dinsdag heeft aangetoond dat alles in orde is
Ik heb de eerste weken geen symptomen gehad maar dat kwam vorige week wel ineens allemaal aanzetten, zelfs zo erg dat ik nu medicatie voor de misselijkheid heb want ik functioneerde totaal niet meer, nu gaat het wel een stukje beter dus geniet ervan dat je geen klachten hebt! Kan ineens omslaan.
Ik snap je onzekerheid, maar aan de andere kant zeg ik.....lekker genieten . Ik had de eerste 7 weken wat gevoelige borsten en dat hield ineens op. Werd er ook wat onzeker van, maar heb toch 2 mooie echo's gehad! Verder heb ik helemaal nergens last van gehad en voel ik me totaal niet zwanger. Alleen wat krampjes in mijn onderbuik, soort van ongesteldheidkrampjes. Niet vervelend. Heb dan altijd t idee dat de kleine dan aan het groeien is.
Lieve dames! Bedankt voor jullie bemodigende woorden maar helaas heb ik gisteravond toch een miskraam gehad... Morgen nog na controle bij de VK maar ik denk niet dat er nog iets zit! Jullie allemaal nog veel succes bijde rest van jullie zwangerschap!
wees blij zonder symptomen wilt niet altijd zeggen dat er iets mis is, Ik zit aan men 7 weken en bij mij is het begonnen paar dagen geleden, vooral enorme vermoeidheid en misselijkheid
Wat een rot bericht!ik hoop voor je dat er morgen bij de vk nog een beetje hoop is en je toch een vruchtje zal zien! Sterkte!