ik heb er geen kracht meer voor :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

bij ons dan in groningen, stadkanaal en emmen, maar inderdaad sowieso bij scooter leuke dingen! en ook heel betaalbaar!vind dat zwart wit (die brede streep overdwars) ook leuk , met zo'n boothals en dan vrij lang komt je buik vast ook heel gaaf in uit! die zijn net jurkjes maar dan wat losser bij de buik en een brede wat strakkere boord onder dat zou normaal gesproken wat plooien (ongeveer zoals dolce en g dat ook hebben) maar dan vult je buik dat nu echt super!!

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hey Sim ff off topic ..maar ik vind jullie tatoos helemaal geweldig

3. sim

sim Niet meer actief

haha, ff offtopic terug, dank je!! vind wel grappig dat als ik lange mouwen aan heb dat iedereen een beetje verschrikt is als ze m voor het eerst zien, dat ze mij het typ er niet voor vinden! hihi

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ach ... mijn pa schrok toen ie voor het eerst de tatoo van mijn man zag van schouder tot halverwege bovenarm ..ik heb zelf 4 kleinere ;) lekker asso whahahhahahhaa

5. Niet meer actief

heey sim mag ik vragen waarvoor she staat?
    misschien een blonde actie maar goed ben altijd nieuwsgierig naar de achtergrond van tatoos...

zelf heb ik er 2 een waterman teken opmn buik lekker uitgerekd nu hahahah maar het heeft wel iets en een soort tribal op mn onder rug met mamma erin omdat mn ma in 2004 is overleden...

xxx

6. sim

sim Niet meer actief

da's mooi en bijzondere manier van vereeuwigen! heb zelf ook een tribaltje op mijn onderbuik die in mijn vorige zwangerschap ook wel een billboard leek haha. she betekend het volgende: de voorletters van mijn man, mijn en mijn dochter's naam (mijn man is de "echte" vader voor mijn dochter maar niet zijn erfelijk materiaal netjes gezegd, degene die daarvoor heeft gezorgd was haar simpel gezegd niet waard) en omdat zij voor ons één van de redenen was om te trouwen is zij=she waar het om draait onze handtekening dat wij het moeten laten werken tussen ons als er mindere tijden zouden komen in de toekomst, trouwen was iets wat we beide nooit echt wilden, het is voor ons geen bevestiging van onze liefde dat hoeven we niet te bewijzen door te trouwen, maar toch is dit een soort handtekening van we gaan ervoor voor haar (she)en natuurlijk ook voor ons ;)

7. Niet meer actief

nou idd een mooie gedachten zeg pffff da bedoel ik maar weer vaak zit er veel gedachten achter een tattoo...

het is mooi zeg da hij papa voor haar is da gebeurd toch echt nie vaak!
    nou je mag trots zijn op je gezinnetje :D

xxx

8. sim

sim Niet meer actief

dank je, dat ben ik ook! had nooit gedacht dat dit nog voor mij weggelegd zou zijn (dan te bedenken dat ik zo'n anderhalf jaar geleden mijn man nog geen eens ontmoet had (terwijl wij hemelsbreed nog geen twintig meter van elkaar vandaan woonden in dezelfde straat 2 jaar lang :confused: onze ouders waren en zijn nog steeds hele goede vrienden dus toen hij ineens vrijgezel werd werden wij een tijd daarna aan elkaar voorgesteld en voila eigenlijk een beetje uitgehuwelijkd hahaha) maar ff weer ontopic eigenlijk zou ik een shirtje moeten hebben met: ik heb er eindelijk weer de kracht voor by myself hahahaha

9. Niet meer actief

hahahaha nou lekker hoor meid geniet ervan..
    idd weer ontopic hahahaha das idd wel grappig ja ik vind ze ook zo leuk die shirts alleen iedereen loopt er al mee hhahahah

xxx

10. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hoe vinden jullie mijn Avatar??

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja super hahahaha!

Maar misschien wel even leuk om een topic over tattoo's te openen ;)

12. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ook op de zwarte markt in beverwijk kun je ze kopen heb ze daar zien hangen.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
  14. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Gaaf zeg die shirtjes
    Ga er echt wel 1 kopen :)

15. sim

sim Niet meer actief

haha, goeie die onder je naam ;)

16. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha die zijn zeker weten leuk!
    Ik zoek die ook hehe!!!
    Vanavond ga ik de stad in en ga er eens naar zoeken haha!
    Vind ze echt heel leuk!!
    Soms klopt ie ook wel bij mij haha!

17. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Goed he Sim ;) :) :)

Enne Denise, bij jou klopt ie inderdaad wel...
    Mocht ze weer moeilijk gaan doen, dan ff het shirt aan
    en meer hoef je niet te zeggen ;) :)

Deel Deze Pagina