ik heb er geen zin in! Stom of logisch?

Discussion in 'De lounge' started by mamabri, Jan 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
  2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, zoiets is wel een idee.

Ik dacht aan: Hoi Piet (zo heet ie niet, maar goed) over die verjaardag, ik hoor dat er allemaal dingen worden geregeld van verkleden en zo? Ik hou daar niet zo van dat weet je, en op die wagen is het me ook echt veel te koud, dus ik doe daar niet aan mee, ik kom gewoon 's avonds in mijn gewone kleding.....

OOOOH, schiet me te binnen dat ik hem vanavond zie, moet ik wel snel instuderen :$:$:$

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik lees ook allemaal suggesties van hawaiketting en maskers, maar ook daar heb ik echt geen trek in eigenlijk....Ik ga gewoon naar een verjaardag, niet naar carnaval......Ik zal wel klinken als een ouwe zeur :)

4. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

May 19, 2012
    809
    7
    18
    Kun je er geen smoes bij verzinnen, dat je je ook bovendien niet zo lekker voelt dus niet zoveel zin hebt in een hele poespas of dat je de laatste tijd veel hoofdpijn hebt ofzo.

Aan de andere kant, waarom zou je een smoes verzinnen..

Maar goed gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt, dan ben je daar op zn gezelligst.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113

nee hoor helemaal niet, ik vind dat soort dingen ook VRE-SE-LIJK.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou precies, ik ben liever eerlijk dan een smoes verzinnen. Maar ik wil het wel op een tactvolle manier brengen en dat is wel lastig bij iemand die zo enthousiast is....

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als alle gasten verkleed zouden komen, zou ik wel meedoen, maar als het gros in normale feest/nette kleding komt, zou ik niet meedoen.
    Gewoon zeggen dat je daar niet zo van houdt en dat je het aan de rest overlaat om alle gekte vorm te geven en dat jij lekker in je leuke jurkje aan komt schuiven 's avonds voor een drankje en de gezelligheid :)

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nope zou ik nooit van mijn leven doen maar ook meer omdat ik echt een hekel aan Carnaval en verkleden heb :p

Sowieso als hun niet de moeite voor jouw zoon hebben gedaan, waarom jij dan wel voor de hunne?

Ik zou eens goed gaan broeden op een mooie smoes :D

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou, dat maakt mij niks uit hoor, wij hebben zelf ook niets anders dan anders gedaan (wel een feest, maar geen spandoeken en allerlei toestanden) Het is dus niet zo dat ik zoiets heb van: Ja maar jullie hebben ook niks georganiseerd.

Maar goed, vorige week ben ik zelf 40 geworden en heeft mijn vriendin hier de boel versierd (dezelfde vriendin dus, het arme kind blijft bezig :p) maar dan zeggen ze ook niet tegen haar, zullen we je helpen...( niet om mij, want van mij hoefde het dus niet)

10. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Idd zeggen dat je het niks vind. En eerlijk gezegd denk ik dat de jarige jop het ook vreselijk vindt. De vrienden van zijn vader zitten op de kar, niet zijn eigen vrienden. Nee, ik zou het ook niets vinden.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee hoor, de jarige Job houdt daar wel van....Al die aandacht....Geloof me maar!
    En hij zit ook in die groep, dus het zijn ook zijn vrienden, zeg maar.

Zijn vader was onlangs jarig, ook een jubileum, en toen heeft hij ook van alles georganiseerd, en wisten wij dat niet. toen kreeg ik ineens een hoedje op mijn keurig gekapte haren gedrukt, die ik dus boos heb afgerukt...:) Ik ben niet zo subtiel :):p

12. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Zou het dus ook niet doen :p
    Gewoon eerlijk wezen.. dat je liever in je normale kleren komt.

13. tuc

tuc Niet meer actief

ik zou of helemaal niet gaan, of met wat kleine assecoires mee doen, een gek hoedje, een feestbril die je daar gewoon lekker afzet. Als je bij die groep hoort en helemaal niet mee doen is dat gek denk ik.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik hoor op die datum gewoon bij de groep familie.....:D

15. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Haha oké, fijn die opgedrongen feestelijkheid ;)
    Idd maar gewoon zeggen dat je wel komt maar niet uitgedost.

16. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Gooi het er op dat je grieperig bent ( heerst momenteel heel erg :p ) en dat je hoofd er nu echt niet naar staat om aan al die drukte mee te moeten doen. :D

Nee just joking, gewoon aangeven dat je daar niet van houd en aangezien je toch bij de groep '' Familie '' hoort je daar gewoon geen zin in hebt.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

En trouwens: het verkleden is niet met eigen spul hoor, zij regelen pakken en assecoires. Niet dus dat ik met een eigen hoedje aan kan komen zetten.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, dat zou geen smoes zijn, ik ben echt heel grieperig haha en de avonden dat ze volgende week van alles gaan doen moet ik ook echt werken, dat is niet gelogen.

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een bof eigenlijk, IK heb KEUZE, hahaha :D
    Man hoor ik er eigenlijk niet over, die zit ook bij dezelfde groep, geen idee wat hij doet trouwens haha

20. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Gezellig;)
    Leuk die eigen inspraak. Mag je wel zelf weten wat voor cadeau je geeft en hoe laat je weer naar huis gaat?:D

Je had net een stukje geschreven wat je wilde zeggen tegen de oom in kwestie en dat is een goed stukje. Dat zou ik gewoon zeggen en als ze jou kennen dan weten ze wel dat je het meent en dat je toch niet van gedachten veranderd. Althans, je komt op mij over als een standvastig type;)

Share This Page