ik heb er geen zin in! Stom of logisch?

Discussion in 'De lounge' started by mamabri, Jan 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ooo wat erg! En ik houdt echt vreselijk veel van carnaval hoor! Daar leef ik ook naar toe whahaha. Maar dit gaat mij echt te ver, veeel te ver!

Ik zou alleen een Hawaï krans om mijn nek hangen en na een halfuurtje afdoen omdat het zo kriebelt😂

2. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Geen zin, dus niet doen. T is zo simpel als t lijkt.

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ik had t ook niet gedaan,

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik doe dat ook niet hoor. En dan vinden ze mij een zeikerd. Prima :D

Dus nee. Mijn antwoord is gewoon zeggen dat je het geen hol aan vind.

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Ik zou ook niet meedoen hoor! Lekker in je eigen kleding gaan

6. iPinky

iPinky Actief lid

Oct 6, 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Ik zou gewoon zeggen dat je wat later komt. En als je komt, gewoon in normale kledij verschijnen, je doet immers toch niet mee aan de optocht.

Als ze vragen waarom je later komt, dan zeg je dat je al andere plannen hebt staan die dag. Gaat ze ook niets aan wat voor een plannen precies, je bent ze geen verantwoording verschuldigd...

7. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,285
    1,459
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het lastig is te vertellen dat je niet mee wil doen vooral als je bij die groep hoort. Ik kom uit dezelfde plaats waar jij nu woont. Ik snap dus helemaal hoe mensen daarin op kunnen gaan.

Even off topic
    Ben wel benieuwd in welke groep je zit en wat jullie dit jaar doen. Ik woon al 22 jaar niet meer in......... .Ik doe nooit mee aan de optocht maar ik kom wel elk jaar kijken (sta tegenover de jumbo) en ben op vrijdag in de tent te vinden. Ik slaap dan bij mijn ouders die hier nog wel wonen.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja, dat is het het ook, de mensen leven hier echt voor, gaan speciaal niet op vakantie, gebruiken hun vakantiegeld ervoor, of sparen er voor...Als je er niet in zit, kun je je dat volgens mij maar moeilijk voorstellen.

Wij zitten Bij Dom V....., de voorzitter (dan weet jij vast ook wel wie ik bedoel ;) 'n Haan, zegt je dat wat?) is dus de oom van mijn man.....Is de oudst bestaande groep hier, hij deed afgelopen jaar al 50 jaar mee....

Oh en dames....het ergste komt nu nog...Ze willen een Hanenpak kopen/huren hoorde ik gisteren van vriendin....of we allemaal ook even een bijdrage willen doen? Nou....nee. Heb ze dus nog niet gesproken hierover :)

oh en ik doe elk jaar mee, dus je zal mij vast wel eens gezien hebben :D

9. Moli

Moli Niet meer actief

:$:$ Whahaha echt helll no dat ik voor l*l zou lopen in zo'n pak op een verjaardag. tijdens carnaval oke, maar niet op een verjaardag!

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik weet het ...:) Komt dus omdat zijn vader Haan wordt genoemd en hij dus kuiken...Nu hij volwassen is (18) willen ze hem in een hanenpak doen.....:p

En eerlijk: Hij vind het zelf volgens mij best heel leuk hoor, want vrijdagavond was hij waar ik ook was (lekker duidelijk he? :p) en heeft hij de heeeeeele avond lopen vissen van waar iedereen nu was woensdag? wat hebben ze in de planning? En dat is niet omdat hij het niet leuk vind.

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik zou zeggen dat ik wegens 'verplichtingen' niet eerder kan en pas op de verjaardag zelf aan kan sluiten. En het gaat niemand iets aan wat die 'verplichtingen' zijn.

Wat doet je man eigenlijk? Vind die het wel leuk?

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, ik heb het hem gevraagd en hij zegt: dááááág ik ben daar gek! hahaha

En denk maar niet dat man het dan gaat zeggen, oom komt vandaag of morgen wel aan de deur, dan is man aan het werk dus 1x raden wie het vuile werk op mag knappen ;) (maar is misschien maar beter ook, want ik ben standvastiger dan man :p)

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

Mee eens

14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou het gewoon eerlijk zeggen. Gewoon van sorry, ik wens jullie heel veel plezier maar wij houden er niet zo van, dus jullie zien ons na het verklede gebeuren wel verschijnen. Zoiets?

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, zoiets zal het wel worden. We "moeten" de jarige verkleed ophalen bij huis en van daaruit naar de zaal. wij gaan dus rechtsstreeks naar de zaal. Moet het alleen nog even zeggen ;)

16. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gewoon doen, je kan het!! Succes :)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahaha, wat een goede oppepper op de zondagochtend :D Ik ga het ook zeker doen, maar ik moet ze wel te spreken zien te krijgen. want alles loopt via mijn vriendin, die verteld steeds wat de plannen zijn, omdat ik niet kan bij de voorbereidingen vanwege dat ik moet werken :)

18. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien even kopje koffie daar gaan drinken? Ik zeg maar wat hoor :)

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Denk dat dat nog wel lastig wordt, want hun zoon moet niet thuis zijn (en is dat vaak wel) plus dat ik veel moet werken. Of veel, op onhandige tijden (een aantal avonden tot half 10) en overdag zijn hun er vaak niet.

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ik zou daar ook geen zin in hebben denk ik hoor. Zou daar toch ook gewoon eerlijk over zijn op een luchtige manier. 😊

Share This Page