ik heb er gewoon geen zin in

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Willeke1987, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    En er samen over praten en kijken hoe je weer zin kan krijgen? Massages etc? Ik wil echt niet beweren dat mannen op sex beluste wezens zijn maar op een gegeven moment willen ze ook weer een stukje vrouw terug in plaats van die getransformeerde mama die we geworden zijn. En ik denk dat in de meeste gevallen de zin weer terug komt door het weer een beetje te gaan doen. Mannen die zeggen dat het ze niet uitmaakt geloof ik nooit zo erg. Ik denk dat ze gewoon erg loyaal aan hun vrouw willen zijn. Maar zin hebben ze vaak wel denk ik.

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oo pfhoeeww hier nog eentje!! we hebben de slaapkamer nu nog wel voor ons zelf maar ik heb er ook totaal geen zin in. en de kleine is al 15 maanden. het is idd niet leuk nee voor hem niet en voor mij ook niet maar ik ga oo kniet iets tegen mijn zin in doen. dat voelt dan ook niet goed. hij heeft zich er langzamerhand bij neergelegd majat och blijft het vervelend he.
    het gevoel terug krijgen dat gaat gewoon niet zomaar en ik zou me als ik jou was ook niet te veel op focussen want dat werkt alleen maar tegen. het uitstellen komt mij ook erg bekend voor.morgen werd volgende week en volgende week werd volgende maand en ga zo maar door. arme vent van mij heeft het wel eens 4 maanden zonder moeten doen.
    ik denk ook dat het komt omdat je met de komst van de kleine gewoon veel mer te doen heb en ook druk in je hoofd ben. ja dat put je uit!
    hieris het zo dat als maddi eindelijk op bed ligt en wij tijd voor onszelf hebben..lig ik binnen een uur-2 uur ook te snurken. mijn vriend pas veel later en die moet zich dan maar zien te vermaken. ik voel me hier erg schuldig over maar ik kan mezelf gewoon niet pushen.

het is wel heel erg belangrijk dat je hierover eerlijk bent tegen je man. ik ben dat een hele tijd niet geweest en dat heeft ons echt veel ruzies gekost die eingelijk helemaal niet zo nodig waren. en leg het hem ook zo goed mogelijk uit want voor een man bestaat geen zin in sex absoluut niet. begrip van zijn kant uit is ook erg belangrijk voor jou. hij moet ook niet steeds een poging wagen tot sex want geloof me het gaat je op een gegeven moment echt kwaad maken en dat helpt niet bij het "herstel proces" het verergert het alleen maar.

doordat mijn vriend erg veel begrip toonde voor mijn geen zin in sex fase en ook niet elke keer meer een poging waagde tot.. heeft dat vandaag geleid tot eindelijk een keer sex waarbij ik hem benaderde en er ook nog eens van genoot. het kost tijd en je zult je waarschijnlijk echt kut voelen tegenover je man maar accepteer het even. ga het niet forceren maar geef het de tijd. bij mij heeft het echt veeeeel langer als een jaar geduurd en ik zeg niet dat omdat het vanochtend goed is gegaan, alles nu voorbij is en perfect is dat weet ik niet maar ik hoop het wel.

nou hmm beetje lang verhaal geworden denk ik maar mocht je nog vragen hebben kun je me altijd een pbtje sturen.

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    GLIJMIDDEL!!!GLIJMIDDEL!!!GLIJMIDDEL!!!!:D:D
    Ik geniet wel van de sex. Sex is heel belangrijk voor de relatie. Je bent ook steeds vrouw en dus een sexueel wezen.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

? het is wel belangrijk maaaar jouw eigen toestand/situatie/gevoel is nog veel belangrijker. je kan toch geen sex hebben en er niet van genieten alleen maar omdat het zo belangrijk is voor je relatie?

je moet je eerst zelf prima voelen voordat je er weer aan kunt beginnen. doe je dat niet dan zul je nog meer afzien van de sex en zal het nog veel langer duren voordat het weer opgepakt kan worden.

5. adi

adi Niet meer actief

Je moet ook puf hebben he!

Wij zijn laatst 2 dagen tussenuit geweest met zn tweeën, in een luxe resort, lekker ontspannen in een spa, massages gehad, onder de zonnebank, de hele dag gedobberd in het zwembad, luxe hotelkamer.
    En wat deden we toen we in de kamer kwamen? Als een blok in slaapvallen en genieten dat we 10uur achter elkaar konden snurken :D

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik denk dat het belangrijk is dat je jezelf sexy en leuk voelt...

Daarbij wil ik een ander voorbeeld geven. Ik heb een ongeluk gehad en heb twee jaar in revalidatie centra doorgebracht.. En daar leerde ik iemand kennen die me zei... Luister.. Hoe beroerd je je ook voelt en hoe je er ook uitziet.. Kleren en een beetje make up. Maken de man.. En dat heb ik ter harte genomen..

Die slobberbroek aan de kant..

Hiermee bedoel ik niet dat jullie er beroerd uitzien hoor. :) Maar ik bedoel hiermee probeer jezelf weer lekker te voelen. Het gaat dan niet om seks op zich. Maar ik denk om jezelf.. Ook al heb je niet meer zo'n strak lijf of ben je moe. Je moet jezelf toch aankleden.. Dus probeer aandacht aan jezelf te besteden door leuke kleding aan te doen. Je haar mooi te hebben beetje make up op. En als het nog een optie is. Probeer één slaapje van je kindje zelf ook te gaan liggen. Zodat je je vermoeidheid misschien een beetje baas word.

Ik hoop dat je jezelf dan misschien weer een beetje sexy gaat voelen en je weer minder het gevoel hebt dat je achter de feiten aan holt.

Misschien sla ik de plank wel hartstikke mis hoor. Maar misschien hebben jullie er wat aan..

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hahahaha,die is goed!!:D

8. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Heel herkenbaar! Moet echt zin "maken".... en heb daar een hekel aan;) Wil slapen als ik het bed zie!!!!

Wat hier goed helpt is lekker samen douchen, gewoon gezellig. Soms komt er wel iets van, soms niet.... helpt voor mij, dat het kan gaan zoals het gaat ipv dat het erna moet.
    Elkaar daarna lekker inmasseren met bodylotion is ook fijn, het is langzaam opbouwen en vaak leidt het tot seks. Maar het hoeft niet, en die gedachte is heel fijn:D

9. kiddie

kiddie Niet meer actief

Maar wat bedoelde je dan met die laatste zin?/

@Adi haha zie het al voor me, niks mis mee toch.

En dat 'sexy voelen,' dat heb ik me gelukkig nog nooit gevoeld. (!) Ik voel me helemaal niet uitgezakt of weet ik wat, (ben ik ook niet) en mijn man vind me altijd mooi :)
    Als je geen zin hebt, je bent net en beetje in de stemming en moet dan glijmiddel opdoen... Is mijn zin al weer weg :p:p:p

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Maar je krijgt pas zin als het weer "fijn" is?

Dus mijn tip is gebruik glijmiddel! Je hoeft niet 's avonds laat te sexen, dit kan ook eerder op de avond of tijdens het douchen.

Het is wel belangrijk!!!

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp dat van die glijmiddel niet zo. a ik heb het niet nodig b ik krijg er niet meer zin door.
    Voor de rest ben ik het met je eens!

12. kiddie

kiddie Niet meer actief

Bij Bv heb je echt wel glijmiddel nodig helaas. En als het niet fijn was de vorige keer verlang je idd minder naar nog een keer, dat is het neerwaartse spiraal. Maar daar doe je niks aan. Twee keer echt gelukt hier, met veel pijn, (al waren er fijne momentjes bij) maar ook na die tijd zo'n pijn, dat je er anders over gaat denken. Ik dacht ook steeds: even doorzetten maar dat werkt hier niet.

Enne, eerder op de avond, geen denken aan, er zal maar iemand aan de deur staan! En in de douche?? Staand ofzo??

13. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Daar bedoel ik mee dat als je geen zin hebt dat je het tuurlijk kan zeggen. Niks mis mee maar soms dan heb je wel zin maar ben je moe en van alles aan je hoofd en moet je ff over de streep getrokken worden. Ik denk niet dat hubbie het zo gezellig gaat vinden als ik een jaar lang of nog langer ga zeggen 'sorry schat ik heb geen zin'. En nee dat wil niet zeggen dat je het tegen je zin in moet doen.

Heb je vragen dan hoor ik het weer!

15. kiddie

kiddie Niet meer actief

Nee zo boud zou zeg ik het ook niet hoor :p Dat merkt manlief meteen wel. Ik snap je nu beter ja, maar dan gaat het over wel zijn hebben maar (te) moe zijn. dat is anders idd dan geen zin hebben en zin moeten maken omdat manlief zo nodig 'moet?!'

Maar het belangrijkste is wel om er over te praten zodat de relatie goed blijft.

16. mroos

mroos Niet meer actief

Hier gelukkig het probleem totaal niet. Na 3 weken hadden we weer sex omdat ik dat wilde;). Het is wel wat minder dan voorheen, maar vaak zat.

Ik weet echter wel dat hoe minder je het doet, hoe minder zin je er in hebt. Wanneer je het regelmatig doet, heb je ook regelmatig zin.

Ik denk dat je je af moet vragen wat jij van je man nodig hebt(warme lippen -ik vind het zo vies als mijn man een koude tong heeft haha-, fris gewassen en geschoren, of dat hij misschien focust op het voorspel door te kietelen ofzo), en wat je van jezelf nodig hebt (Een mooi setje, een keertje zonnebanken).

Dan moet het ook nog eens speciaal zijn, laat je kindje een nachtje logeren, ga eerst lekker samen douchen of in bad, verwarm de slaapkamer etc.

En wanneer alle externe factoren naar je zin zijn dan is het een kwestie van overgeven. Geef aan je man aan dat je het moeilijk vind maar er van wilt genieten etc.

Het was niet mijn bedoeling een hele beschrijving neer te zetten zulke berichten doen mij wat omdat ik denk dat seks hartstikke belangrijk is in een relatie. Nummer 1 waarom mannen vreemdgaan is dat ze thuis geen seks hebben, wow. Jou man zal waarschijnlijk ook minder genegenheid kunnen tonen omdat hij zich niet bevredigd voelt in zijn behoeften, en zo houdt het elkaar in stand..

17. kiddie

kiddie Niet meer actief

O ik zit hier bijna te janken achter de pc bij het laatste gedeelte... Het zal best waar zijn maar hier is dat ABSOLUUT niet aan de orde. En ik kan me erg opwinden over zulke dingen. Jakkes waarom is Nl zo een SEKS land!?? Tuurlijk is het belangrijk maar je relatie opzich (de trouw en de begrip voor elkaar) dat is zooveel belangrijker! Dat is de basis, en dan kun je het ook van elkaar verdragen als je anders als anders bent, al is het heus wel eens moeilijk.

Overigens, het eerste herken ik me wel in, dat iedereen iets anders nodig heeft. Maar als dat als man/vrouw totaal niet op elkaar afgestemd is ben ik idd bang dat er iets niet goed zit, anders wel.

18. mroos

mroos Niet meer actief

Oh begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook walgelijk dat heel de wereld zo op seks gericht is. En dan voornamelijk de ikbeluste seks, de seks voor je eigen bevrediging en niet die van de ander.

Over die seks heb ik het dus niet;). Maar dan nog geloof ik dat in een goede relatie seks thuiishoort, als essentieel deel van de relatie. Niet per sé als motor maar wel als een belangrijk deel waar je tijd in moet investeren.
    En eerlijk is eerlijk, mannen beleven seks op een hele andere manier, vrouwen verkiezen over het algemeen genegenheid boven seks, en bij mannen is dat dus andersom.
    Ik praat vreemdgaan niet goed, maar ik wil wel aangeven dat het een groot issue is voor veel mannen. Ik geloof dan ook dat er weinig mannen zijn die het niet zo erg vinden om zonder seks te leven, zij zullen het dus sneller ergens anders zoeken. Zelfde als wij niet goed met onze man kunnen praten en daarom maar een gesprek met een vriendin/moeder aangaan om die behoeften te bevredigen.

Het is trouwens helemaal niet mijn bedoeling om over mensen of situaties te oordelen, wel om te delen dat ik denk dat seks iets is waar je aan moet werken binnen een relatie;).

19. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Ik denk dat ze bedoeld dat na een bevaling en je kapot bent en zelf als je wel zin zou hebben alles mischien niet zo best meer werkt.
    Is hier namelijk ook zo. En dat is niks om je voor te schamen vind ik.
    Vroeger was het hier ook bij de konijnen af, maar tegen woordig?

Groetjes Janna

20. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden

Volledig mee eens!!

Deel Deze Pagina