Even een lang verhaal. Ik heb altijd in het bedrijf van mn vader gewerkt. Met veel plezier overigens. Ik werd zwanger en mn vader werd ziek. Ik heb toen veel gewerkt, 60 uur per week was niets en vond ik ook niet erg. We zijn uiteindelijk tegelijk opgenomen. Ik om te bevallen, hij om te horen te krijgen dat hij kanker had en 2 maanden later te overlijden. Het bedrijf ging door en werd verkocht. Ik bleef er werken maar kon niet overweg met de nieuwe werkgever. Uiteindelijk overspannen geraakt en ontslag genomen. We hadden best wat geld geerfd en ik ben een tijdje thuis gebleven. Ik werd weer zwanger en het geld vloog erdoorheen. Nu is het dus op. Ik moet weer werken en dat doe ik nou ook. Ik heb een blauwe maandag in een kdv gewerkt om erachter te komen dat het niets voor mij is. Ik heb wat schoonmaakhuisjes om toch wat aan inkomen te hebben en verdien online ook nog wat. Nou werk ik sinds een paar weken in een callcenter en dat verdient lekker. Nou heb ik het idee dat ik er niet heel goed inben. En ik moet straks weer en heb nu al de pest in mn lijf! Gatverdamme zeg. Ik wil gewoon niet meer en weet niet wat voor een werk ik dan wel moet doen. Ik baal zo want er moet geld komen maar ga met de pest in mn lijf naar mn werk. Ik zou graag apothekersassistene willen worden maar dat gaat niet. Ik zou het via een nti moeten doen en heb alle apothekers in de omgeving gebeld en niemand wil iets met een thuisopleiding te maken hebben aangezien als je daar klaar mee ent je net zoveel weet als een eerstejaars van een rocopleiding. Slechte opleidingen dus. Maar een dag in de week naar school gaan is gewoon geen optie voor mij want dan heb ik te weinig inkomsten en ga echt niet fulltime werken met 2 kids. Ik weet niet wat ik hier mee wil bereiken, moest het even van me aftypen denk ik. Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen aangezien het echt ontzettend moeilijk is om aan werk te komen op dit moment.
pff moeilijk meid....... Ja als apothekersassistente er niet inzit houdt het op dan moet je wat anders zoeken.... Maar alle banen waarvoor een opleiding nodig is zul je moeten gaan leren dus dat wordt dan moeilijk he... Shit he als je zo in de knup zit!
Hoi, Moeilijk zeg. Kun je niet naar de bbl versie doen ? Dan werk je zeg maar bij de apotheek en dan krijg je (leerling) salaris. En dan ga je 1 dag per week naar school. Apothekersassistent - Eisen toelating : YouChooz Misschien is deze site wel wat. Soms kun je volgens mij ook iets minder werken, je doet dan wel langer over de opleiding. Succes in elk geval. Gr. Kili
Lief van je kili maar ik kan juist als ik die opleiding ga doen niet minder als 4 dagen gaan werken financieel gezien. Dus als ik er nog een dag school bij zou doen zie ik mn kids niet meer. En dat vertik ik. Daarom had ik het ook via een nti of avondopleiding willen doen maar geen 1 apotheker die je dan aanneemt omdat deze opleidingen erg slecht zijn.
Hoi, Dan had ik het verkeerd begrepen. Dan wordt het wat lastiger ja. Misschien een keuzetest gaan doen oid ? Dan weet je wat er mogelijk is en hun begeleiden je dan met de keuze geloof ik. Succes ermee! Gr. Kili
Moeilijke situatie. En als je apothekersassistent even uit je hoofd zet omdat dat nu gewoon even geen optie is. Misschien als je kinderen groter zijn. En je zoekt een andere parttime baan. Misschien in een winkel of supermarkt, of een leuke kantoorbaan, waar je jezelf omhoog kan werken? Zou dat een optie zijn?
Och lieve pasja ik ben al zo lang op zoek. ALs dat had gekunnen had ik het al gedaan. Ik heb elk uitzendburo al gehad en alles wat je kan bedenken ik zit gewoon muurvast en word er heel ongelukkig van.
Misschien moet je eens bij het UWV babbelen? Wie weet weten zij wat voor je? (weet niet of die ook voor mensen MET baan wat willen/kunnen betekenen) ze hebben iig genoeg kennis in huis denk ik zo. Wat deed je voor werk op je vaders bedrijf? Misschien kan je voor jezelf beginnen? Euhmz... Waar ben je goed in? Zit daar niet ergens wat in? Pff is moeilijk heh? Ken het probleem! Misschien anders de kinderwagen verruilen voor de postbezorgingswagen (ptt) Die schijnen mensen te zoeken her en der...
Lastige keuze.s die je wilt en moet gaan maken voor je zelf. Wat de andere ook zeggen doe een beroepenkeuze test van wat je nog meer leuk zou vinden dan alleen apothekersassistente. En misschien is er wel een avond opleiding die je kan volgen en twee drie dagen in de week werken. Je hebt wel een partner neem ik aan? Soms moet je keuze.s maken die je niet wil maar moet je ze toch maken. succes.
Hoe oud ben je? Misschien heb je nog recht op studiefinanciering? Dat heb ik namelijk ook. en ik ga dus alweer even naar school. ik heb er wel een lening bij...maar dat vind ik prima. Ik investeer nu immers in mn eigen toekomst en als ik klaar ben met school en een baan heb krijg ik haast het dubbele inkomen als ik 4 dagen zou werken.
Hoi, Wat jammer dat het bij het callcenter niet wil lukken, het is wel erg leuk help. Eigenlijk is het gewoon een stukje techniek waardoor je de sales binnen haalt en als dat lukt word het werk ook veel leuker. Vraag anders eens of ze je of het werk beter kunnen begeleiden en je de technieken kunnen leren dan ga je in ieder geval met plezier naar je werk en dan kan je rustig kijken wat je precies wil gaan doen. Doe je inbound of outbound? Ik be supervisior bij een callcenter dus misschien kan ik je anders wel wat tips geven zodat, het beter gaat.
Ik kan me best voorstellen hoor...dat je op een callcentre niet op je gemak zit. Dat had ik ook! Vond het vreselijk geestdodend werk! Helemaal als je zelf weet dat je meer in je mars hebt. @Em...jij bent supervisor...dan heb je al meer te doen dan alleen bellen natuurlijk!