Hallo Meiden, Zie banner, ik heb 2 heerlijk positieve testen) Vandaag is officieel mijn NOD, klopt het dat het kan rommelen in je buik alsof er een menstruatie aankomt? (geen pijn of iets dergelijks ook geen bloed of wat dan ook,ik heb al 2 miskramen achter de rug, ik hoop gewoon dat het niet nogmaals gebeurd). Ik neem gewoon aan dat mijn baarmoeder lekker aan het werk is, toch? Gr, Kid
Hoi, Dat 'gerommel' in mn baarmoeder had ik ook, vanaf een paar dagen voor NOD tot ongeveer 6 weken. Ben nu ruim 7 weken en het neemt nu ietsje af. Dacht eerst ook dat ik gewoon ongesteld zou worden, maar het blijkt heel normaal te zijn, omdat je natuurlijk van alles gebeurt in je baarmoeder. Geen paniek dus! Succes met je zwangerschap!
Hier ook... tot een week geleden er heilig van overtuigd dat ik toch nog zou gaan bloeden zo erg had ik er last van...nu neemt het rommelgevoel en pijn in de onderrug af en moet ik steeds vaker plassen....
HA Dames DANK! was even vergeten hoe dit nou bij mijn eerste was, heel fijn te horen dat het nog even kan duren ook Gr, Kid
Vriendinnetje van mij vertelde ook dat ze er heilig van overtuigd was dat ze ongesteld zou worden door al dat gerommel en krampen en er dus maar een biertje op dronk. Toen ze de volgende dag toch een test deed wassie positief en 8 maanden later stond er een klein nieuw meisje op de wereld.
Het is nu wat rustiger dan gister in mijn buik, gelukkig! Maar jullie berichten maakten mij ook rustiger, vast goed effect gehad) nogmaals dank! Kid