Zwanger of niet? enkele symptomen! HELP

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Sammytje, Nov 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Dag iedereen,

Ik ben echt hopeloos. 24 november zou ik ongesteld moeten worden. We hebben de afgelopen weken hard ons best gedaan om zwanger te worden. Ik ben altijd erg onregelmatig, maar de laatste 3 cyclussen zijn vrij regelmatig. (al meer dan 2 jaar gestopt met de pil).

De laatste 3 dagen heb ik ongeloofelijk veel last in mijn onderbuik. Ik kan ook moeilijk eten, omdat ik me dan onmiddellijk opgeblazen voel.
    De Pijn in mijn onderbuik gaat dan over op men maag en heb net een krop in mijn keel.
    Kan dit een teken zijn van...?

Ik heb gistern al eeen zwangerschaptest gedaan, maar met een negatief resultaat. Ook logisch,... want dit is nog te vroeg.

Kan er mij iemand geruststellen?

Dankje!

2. Sammytje

Kan er mij iemand geruststellen?

3. Mamapatty

Mamapatty Lid

Jul 12, 2011
    85
    0
    0
    Sammy.. Heel herkenbaar! Maar heb jij dan ook last van je onderbuik. Ongesteld gevoel!

4. Marik

Marik Bekend lid

Oct 21, 2011
    885
    0
    0
    Lastig.... Echt wachten tot 24e dat je meer zekerheid hebt!
    Hoop het voor je!!!
    Je lichaam speelt rare spelletjes met je.......

5. Sammytje

Het rare is dat ik nooit menstruatiepijn heb. Enkel zou het gebeuren dat ik gevoelige borsten heb, maar dat heb ik nu niet!

Kan dat echt door de hormomen komen? Het is mijn eerste mogelijke zwangerschap en ben erg onzeker

6. Mamapatty

Mamapatty Lid

Jul 12, 2011
    85
    0
    0
    Ja, dat kan ook door hormonen komen. Ik heb dat al vaker gehad. Wanneer ga je weer testen?

7. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Hormonen kunnen hele rare dingen met je doen;)
    Het blijft spannend tot de 24e.
    Duim voor je dat je zwanger bent.
    Succes met wachten, moeilijk he?

8. Sammytje

Daarnet een test gedaan, maar negatief. waarschijnlijk omdat het nog te vroeg is .... :(

dat wachten is verschrikkelijk!!!!!
    het zou een enorme teleurstelling zijn

9. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Je kan beter maar niet meer testen hoor. Tis nog te vroeg. Wacht tot de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Heel lastig, maar je maakt jezelf gek, de teleurstelling blijft als je zo vroeg test steeds.

10. Sammytje

Met de vroege testers vn clearblue kan je al 4 dagen voor je NOD testen, als het dan negatief is, mag je er dan 100% zeker van zijn dat je niet zwanger bent?
    ik ben een leek daarin :)

11. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Nee, ook die testen zeggen niet alles!! Probeer gewoon te wchten tot je nod. Test dan nog eens als je niet ongesteld bent.
    Zelfs dan kan de test nog negatief zijn, dan nogmaals testen na een paar dagen.
    Het advies te testen vanaf de dag van verwachte menstruatie is er niet voor niets he;)

12. chila

chila Niet meer actief

Hoi Sammytje,

Hier ook iemand die in spanning zit.
    Ik moet de 26e ongesteld worden maar heb ook rare gevoelens.
    Ben bij vlagen kotsmisselijk, heb een opgeblazen gevoel, heb een zeurende pijn in mijn onderrug en buik. Dit lijkt op ongesteldheidspijn maar het enige wat ik heb als ik ongesteld moet worden zijn krampen dus niets van dit. Spannend he!
    Ik zou als ik jou was niet gaan testen voor je nod. Ik heb dit ook gedaan en de (misschien onnodige) teleurstelling wordt er alleen maar groter door! Ook al staat er op een test; te gebruiken vanaf 4 dagen voor je nod zou ik het nog niet doen. Het kan zijn dat je lichaam nog helemaal niet genoeg hcg heeft en dan test je alsnog negatief.
    Ik hoop voor je op een positieve test op of na je nod!

Groetjes Chila

13. Sammytje

Ik heb opnieuw een rare dag...
    Vandaag voel ik praktisch niets meer in mjn buik :(
    Soms denk ik dat ik zwanger ben, dan weer niet....
    Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik volgende week een positieve test zal hebben.

PS: vandaag heb ik het eerste slaappakje gekocht, voor mijn baby die hopelijk binnen 9 maand bij me zal zijn!

14. chila

chila Niet meer actief

Je hoeft ook niet elke minuut van de dag wat te voelen he, soms voel je veel, soms voel je niets.
    Ik hoop het ook voor je.

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    lieve sammy.. Ik hoop niet dat je mij een vreselijke bemoeial vind.
    Maar ik wil je op het hart drukken rustiog af te wachten.. niet qua testen hoor;) ik versleet er ook 100 per jaar bij wijze van..
    Maar wel qua kopen van spulletjes. Meis je weet niet zeker of jhe zwanger bent en als je al spulletjes gaat kopen komt de klap zo vreselijk hard aan als het niet zo blijkt te zijn.
    Kwaaltjes voor nod zeggen zo weinig, omdat ze eigenlijk overal van kunnen komen..

Ik zeg het echt met de beste bedoelingen hoor.. niet om je af te zeiken

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    heb hier ook last van...zo begon mijn zwangerschap en nu herken ik dit gevoel heel goed, maar we waren niet bezig zwanger te raken (zou zo gaaf zijn als het toch gelukt is nadat we de eerste keer 5 jaar over zwangerraken gedaan hebben!!!) ik heb echt het gevoel zwanger te zijn maar durf eigenlijk niet teveel erop te 'rekenen' want het zou te mooi zijn om waar te zijn!!! ik heb de eerste keer (ook onverwacht toch...) lang gewacht tot ik zeker was...wilde niet weer een test verspillen! als je zwanger bent, ben je het na een week na je NOD ook nog...is lastig dat wachten maar te vroeg testen geeft alleen maar onnodige stress!

17. Sammytje

Ik ben ten einde raad... ik word er gewoon GEK van.
    Ik heb geen zin om weer vanaf 0 te beginnen...

kben hopeloos

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    snap wat je bedoelt...maar helaas is de enige manier nog even wachten om te testen want nu is het echt te vroeg...wij hebben ruim 5 jaar gedaan over het zwanger raken en ik weet dus heel goed hoe lang het duurt als het niet meteen lukt...maar je kan een test niet positiever maken, kon dat maar...zucht! sterkte!!!

19. Sammytje

Ik mag er niet aan denken dat het ons niet in korte tijd zal lukken.
    :x

Vroeger kon ik niet begrijpen waarom vrouwen daar zo konden om zeuren, maar nu begrijp ik het meer en meer..

Weet je wat ik zo raar vindt,... als je alles hier leest, dan hebben de meesten eens een positieve test, de andere keer dan een negatieve test...
    Als ik positief test, dan ga ik ervan uit dat ik zwanger ben, niet???

20. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    lijkt me wel ja...maar ik heb ook eens een posi test gehad en een paar dagen later werd ik ongi...maar het kan ook voorkomen dat je negatief test en toch zwanger bent! ik heb toen ik zwanger leek te zijn twee weken gewacht...ik wilde mezelf weer een teleurstelling besparen want ik was al jaren teleurgesteld... wij hebben dan ook wel heel lang moeten wachten hoor, want meestal ben je binnen een jaar toch wel zwanger...maar het kan toch gewoon ineens nog komen (natuurlijk!) als het meteen gelukt was hadden we nu nummer drie wel hahahaha! maar ik ben al (net) 39 (net 37 jaar raakte ik zwanger...)

Share This Page