Hay allemaal,ik zit ff met een probleempje. Ik heb sterk het gevoel dat me lichaam een raar spelletje met me aan het spelen iszal even uitleggen waarom ik heb een cyclus van 26-34 dgn. en gebruik al jaren geen pil meer. nu werd ik vorige week zaterdag ineens hondsberoerd en mega hoofdpijn:xik ben op bed gegaan en later zakte het weer af. volgende morgen op dag 28 van cyclus ineens een bloedplek in mijn onderbroek. dus ong dacht ik8) de hele zondag eigenlijk geen tot weinig bloed gezien,maar wel een zeurende buikpijn gehad. maandag morgen bij het opstaan voelde ik opeens een straaltje bloed lopen,,,heftig ongi dus. maar dinsdag was het over en alleen nog bruine rommel. ben normaal altijd 6 dgn ong,maar nu dus 1,5?? heb nu vandaag en gister een zw.test gedaan en binnen de tijd kwam er een licht 2de streepje! voel me ook zwanger{heb al drie kinderen,dus herken wel sommige dingen},maar vindt het zo vreemd omdat ik naar mijn idee toch ong geweest ben???? wie herkent dit?? grz
heej num 4, Ik ken het probleem afgelopen vrijdag ochtend ongi geworden erg hevig (anders dan normaal en rood/roze bloed) Dit zaterdag ook nog gehad op het einde van de dag meer bruin... Zondag nergens meer last van. Ik ga er ook gewoon vanuit dat dit mijn ongi is geweest, o ja mij cylus is 31,31,28,en dan nu 34. Normaal ben ik zeker 3, 4 dagen ongesteld. Maar ik heb wel last van witte afscheiding heel raar dit had ik ook al toen ik overtijd was zeg maar... Ik heb alleen geen test meer gedaan(deze wel gedaan toen ik overtijd was. Beetje raar allemaal. Ik houd het even in de gaten maar ga er wel vanuit dat ik niet zwanger ben. groetjes klungel
Ik zou nog even paar dagen wachten en dan weer een test doen.. Kijken of het streepje al wat donkerder is.. Groetjes
heey dames,bedankt voor jullie reactie dus we zitten in het zelfde schuitje klungel?vervelend als je niet weet waar je aan toe bentik heb net een cb test gedaan en wederom binnen de tijd een vaag plusje,,en de lijn was wel net zo breed als de controle lijn??ik zou toch denken dat ik na 3 zwangerschappen wel weet hoe het werkt weet alleen dat ik van de laatste zwangerschap heel laat pos teste,had toen 3 dgn eerder een test gedaan en die was negatief. 2 dagen later hartstikke pos!!en dat was pas met 5,5 weken. ik hoop dat het voor alle dames hier snel pos mag wezen gr nm 4
Waarom do je niet zo'n digitale test waarop komt te staan dat je zwanger bent ja of nee.Hebben wij ook gedaan (mijn man kon het maar niet geloven)en dan is het gelijk duidelijk!
ik kan helaas geen foto maken,want het is zo licht dat het streepje er niet op komt ik ga zaterdag dan maar ff een didi test doen,maar denk dat het neg zal zijn,want met een cyclus van 35 dgn had ik op dag 40 toch wel pos moeten testen denk dat ik het maar ff opschuif naar 2010,,,,zijn nu in ronde 11 belandt8) ik laat het wel ff weten zaterdag wat er uit de digitest kwam. heb nog steeds rare kwalen,maar kan ook gewoon tussen de oortjes zitten groetjes nummer 4
als je het mij vraagt is een streep ook gewoon een streep die van mij was ook hartstikke licht maar blijkbaar voldoende hcg aanwezig om die lichte streep te laten verschijnen
nou ik denk dat mijn streepje toch vals wasik heb volgens mij vorige week me eisprong gehad aan de temp te zien en veel vruchtbaar slijm en ook een paar uur heftige buikpijn. dus ik moet nog ff wachten tot 6 nov met testen,,dan hoop ik dat het wel raak is8)