Ik heb experts nodig!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xwendyhx, 13 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xwendyhx

xwendyhx Niet meer actief

Wat goed! Gefeliciteerd :D
    Ik zou ook gecurreteerd worden maar een uur voordat ik in het ziekenhuis moest zijn verloor ik het vruchtzakje dus het was niet meer nodig.
    Stiekem heb ik wel een beetje hoop dat het weer raak is..

Ik zal morgen een foto plaatsen van de test. Hoop dat hij oploopt!

2. xwendyhx

Geen donkerder streepje vandaag..

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    He meid wat balen, zie het hier niet goed op, anders even een dag wachten en dan weer testen, dan is als het hoed is het Hcg verdubbeld en zie je wel verschil

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik zie hier helaas ook niks op.
    Balen meid! :(

5. xwendyhx

Ik doe morgen ochtend nog een test en als die niet donkerder is ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben. Misschien was ik dat wel maar is het heel vroeg al mis gegaan? Of, zoals een paar zeiden, de test reageerde op een eisprong. Opzich ook goed..dan komt in ieder geval mijn cyclus weer op gang en dan kunnen we verder!
    Dat wachten is zo frustrerend :(

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zie hier zelfs helaas niets op

7. xwendyhx

Andere foto, ander licht, 5 minuten later genomen..ik zie wel een streepje maar is hij donker genoeg? Heb de test weggegooid want ik wil mezelf niet gek maken door een indroogstreep haha
    In het echt is het streepje wel mooi roze

8. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Spannend wendy. Morgen zal ie toch wel duidelijker moeten zijn. :)

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Lastig te zien hoor. Ik zie vooral op je eerste test een mooie streep. Ben benieuwd morgen!

10. xwendyhx

Vandaag weer zo'n zwak streepje :(

11. xwendyhx

Echt te licht om als positief te beschouwen..blijkbaar niet zwanger?

De kwaliteit van de foto gaat wel echt achteruit na het uploaden zeg :$ Zie het lijntje nu zelf niet eens meer haha

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    oei...balen...

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Het kan ook zijn dat de kV test heeft gereageerd op je eisprong, die dipsticks vertrouw ik sowieso niet echt daar kreeg ik altijd wel tuurstreepjes op. Denk dat je in dat geval dan over een kleine 2 weken je menstruatie kan verwachten. Of hebben jullie het nog gezellig gemaakt de afgelopen dagen? ;)

14. xwendyhx

Haha uiteraard ;) We zullen zien. Als ik deze ronde niet zwanger ben dan hoop ik dat die menstruatie eraan komt want dat wordt wel eens tijd! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Alles beter dan deze onzekerheid :(

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zie zeker een streepje; maar heb je alweer negatief getest na je miskraam? Zou best dat je weer zwanger kunt zijn, een restje hcg na 7 weken lijkt mij niet haalbaar, mits je hcg torenhoog was.

16. xwendyhx

Ik heb negatief getest ja. Er staan ook zeker streepjes op de tests. Licht maar aanwezig.. maar zouden ze ondertussen niet veel donkerder moeten zijn? Of ben ik zó vroeg met testen dat ze over een paar dagen wel donkerder worden? Of het is een vroege miskraam, dat kan natuurlijk ook nog

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bij mij droogden de kv testen ook zo ontzettend langzaam in de eerste dagen. Je zou ze dan als niet positief moeten beschouwen maar daar geloof ik niet zo in hoor. Gewoon bewaren de testen en na indrogen nog eens bekijken.

Ik hoop heel erg voor je dat het raak is!

18. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Lastig hoor, al die onzekerheid. Omdat je geen idee hebt waar je ergens in je cyclus zit, vind ik het nog steeds hoopvol. Mijn testen liepen ook heel langzaam op, ik kon eerst niet eens zien of ze wel opliepen. Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar ik denk, je weet maar nooit. Ik test overigens ook donkerder in de avond, misschien iets om te proberen? Succes, ik duim voor je.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    De laatste is een etos test en moet je niet gaan vergelijken met de eerste 2 kv testen omdat de gevoeligheid anders is.

Even een mieuwe kv 2v5 doen.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Inderdaad! Kv test al vanaf 8 mlu en dat is heel weinig. Etos vaak pas vanaf 25 mlu.

Advies is om met 1 en dezelfde test te blijven testen; want weet uit ervaring dat al die streepjes je helemaal gek maken ;). En zeker als je meerdere tests gaat doen.

Deel Deze Pagina