Ja ik weet het maar mijn kv tests waren op. De laatste was overigens een zwanger&kids test. Heb daar slechte verhalen over gelezen dus of ik die nu moet vertrouwen? Ik heb met mezelf afgesproken dat ik woensdag weer ga testen. Eens kijken of dat gaat lukken
Xwendyhx als je echt een betrouwbare test wilt doen, ik heb nog hele goeie liggen. Je mag me pb-en als je interesse hebt.
het kunnen meerdere scenario's zijn een nieuwe zwangerschap nog heel pril en met jou lange cyclussen kan dat ook best dat het zo lang zo licht blijft, inderdaad bij 1 test blijven dan kun je mooi vergelijken. of je eisprong maar hier ben ik iets minder van overtuigd omdat je dan meestal niet dagen achter elkaar positief test maar 1 x en daarna negatief. ik ga hard voor je duimen
Update.. Het is nu een week geleden sinds de eerste test. Daarna geen donkerdere streepjes maar lichtere. Vandaag na een paar dagen weer een kv test gedaan en nu weer wel een tuur streepje. Wat moet ik hier nou weer mee Eerste test reageerde op eisprong en deze op hcg? Zou ik dan nu 7 dpo zijn? Dat is toch te vroeg voor een (licht) positieve test? Snap het niet meer.. Nu maar wéér een paar dagen wachten en opnieuw testen. Zo blijf je lekker bezig he Foto van de test van vandaag. Hoop dat hst tuuuur streepje na uploaden nog te zien is
Ik zie hem! En ik had ook met 7 of 8 dpo zo'n streepje, dus het zou wel kunnen. Maar natuurlijk over een paar dagen nog eens testen Ik duim voor je!
Hier precies hetzelfde streepje Alleen ziet niemand iets Ook rare cyclus hier, 8 okt paar druppels oud bloed, 11 okt paar druppel helderrood bloed maar niet als menstruatie Ik dacht 3 okt ei gevoeld te hebben, maar nu twijfel ik of het niet later is of dat de 11e niet gewoon me menstruatie is geweest (Veelste weinig maar oké) Ik denk afwachten maar en over paar dagen testen Ik hoop op een positieve test voor je Liefs
Inderdaad precies hetzelfde streepje! Ik zie hem wel bij jou..ik ben ondertussen een goede tuurder geworden Een paar druppels lijkt me inderdaad te weinig voor een menstruatie. Wanneer ga je weer testen? Hoop dat ze bij jou ook mooi oplopen!
Ik had vanmorge de hoop opgegeven en was er vanuit gegaan dat ik na volgende ronde ging en die paar druppels maar me menstruatie is geweest na negatieve testen hihi maar toen zag ik die test die ik na n kwartier wilde weggooien dus ik weet eigelijk niet zo goed nu Ik zie zelf goed een tweede streep alleen erg bang voor een indroger alleen ik menstrueer nog steeds niet dus.. Ik heb wel het idee dat ik erg weinig hcg heb als ik al overtijd ben, langste cyclus is 45 en zit op dag 47 dus ik denk dat ik gewoon een verlate eisprong heb en weinig hcg? Ik denk dat ik pas vrijdag op z'n vroegst weer ga testen, moet zoiezo weer nieuwe halen ,heb alleen action en die test al helemaal niet gevoelig Wanneer ga jij testen? Fijn dat jij ook 'iets' ziet Hopelijk word het mooi roze bij ons Liefs
Pff ik word hier ongeduldig van! Als ik zwanger ben dan ben ik waarschijnlijk super vroeg met testen. Zou ik normaal niet doen maar ja, heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit! Ik hoop over een paar dagen een knal test in handen te hebben en dat het deze keer gewoon goed gaat..ik haat deze onzekerheid
Best wel ja! Ik ga morgen niet testen heb ik besloten. Zaterdag weer.. Heb een betere foto. Denk dat het hierop beter te zien is:
En weer datzelfde streepje! Wederom niet zo donker als hij hoort te zijn..ben er wel even klaar mee nu Wat denken jullie? Is er uberhaupt wel iets aan de hand of moet ik gewoon nog langer wachten tot mijn mentruatie weer begint?
Jeetje wat vervelend zeg. Zoals ik lees heb je al 10 dagen lichte streepjes? Voor een positieve test vind ik ze eerlijk gezegd te licht van kleur blijven. Ik zou maandag nog eens testen, als je dan weer zo'n streepje hebt zou ik voor meer zekerheid gaan en een bloedtest vragen aan je huisarts. Dan weet je binnen een paar dagen waar je aan toe bent, wel of niet zwanger. Ook dat je nog geen menstruatie hebt gehad na je mk, lijkt me wel een gesprekje met je huisarts waard. Hebben ze na je miskraam nog gecontroleerd of alles schoon was? Of heb je een curretage gehad? Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt want dit is zo slopend.
Hm net wat Fenne zegt: Je zou in 10 dagen tijd wel mogen verwachten dat de testen oplopen! Wat zenuwslopend zeg dit, ik duim dat het toch goed zit!