Ja ze hebben gecontroleerd of alles schoon was, was helemaal goed. Ik heb voordat ik zwanger was wel vaker een test gedaan en als ik niet zwanger was dan was de test ook echt witter dan wit dus vind dit zo raar. Ik denk dat het inderdaad wel tijd is om de huisarts te bellen, ben wel toe aan wat zekerheid! Nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen dat ik graag ongesteld wil worden haha
Ik zou als dit zo blijft even langs de ha of gyn gaan en vragen om een bloedtest om de dag, puur om te zien of je hcg stijgt of dat er helemaal geen hcg aanwezig is. Erg frustrerend dit .
Lief van je! Nog steeds een hoop onzekerheid. De test van vanmorgen liet weer een licht streepje zien..lijkt me niet goed. Ik ga maandag nog een test doen en als die weer niet oploopt bel ik de huisarts. Denk dat het na bijna 9 weken wel tijd wordt dat het een en ander wordt gecheckt! Mijn langste cyclus was 66 (!!) dagen dus wie weet gaat er nog wat gebeuren aankomende week. Mijn geduld raakt wel op..erg slopend dit! Mijn vorige zwangerschap was een leuke verrassing. Ik slikte de pil niet meer maar we waren niet actief bezig met zwanger worden. Nu we dachten een kleintje te krijgen beseffen mijn vriend en ik hoe graag we het willen en dat we er echt klaar voor zijn dus nu willen we er echt voor gaan. Gaat dus niet als mijn lichaam me zo voor de gek houd! We zullen zien hoe het loopt..
Ik had de 24e dus een licht licht lijntje. Daarna witte testen gehad en nu deze. In het echt is hij echt roze en een stuk duidelijker dan alle andere die ik jullie heb laten zien..nu snap ik het helemaal niet meer!
Nou lees hier op forum laatste tijd dat ze ook op eisprong reageren dus misschien vorige keer je ei geweest.. en nu op zwangerschap? Maar een meedenk gedachte he Zou alleen vroeg zijn als dat 6 dagen geleden was als het toen je eisprong zou zijn..
Wat maf eerlijk zie ik op alle testjes wel wat maar die je nu stuurt hoef je niet eens voor te turen?? jeetje was lastig maandag de HA bellen denk meid.
idd op deze zie ik idd ook een duidelijk streepje zonder te hoeven turen. Wat ontzettend vervelend zeg die onzekerheid
Weer een streep! Inderdaad wel donkerder! Ik zeg ook: dokter bellen! Deze onzekerheid is te vervelend lijkt me.