Welke zonnecreme vinden jullie goed en smeert gemakkelijk uit? Vorig jaar vision gebruikt, ben er best tevreden over maar 1 druppel op je lip en je hebt die smaak de hele dag. Vind dat toch zielig voor zoontje Kan ik die van vorig jaar nu nog gebruiken? Gekocht in augustus volgens mij. welke gebruiken jullie?
Ik gebruik de zonnecreme van Kruidvat, factor 50 en zonder parfum. Smeert redelijk uit.Je hebt hem ook in de vorm van een spray dus die ga ik ook eens kopen voor het lichaam. Ik gebruikte ook altijd Vision maar zwemmen met Vision op je gezicht is echt geen doen. Ik zag gewoon helemaal niets meer want mijn ogen gingen tranen en prikken. Misschien wel een reactie van mij op die creme en herkennen anderen het niet maar ik vond het echt heel vervelend dus die gebruik ik niet meer.
Hier een nivea kids spray voor mijn zoontje. Zat pas toevallig ook te kijken hoe lang zo'n zonnebrand nou eigenlijk mee gaat. Er staat als het goed is op de achterkant een getal met een M dacht ik erop, zoveel maanden zou die dan nog te gebruiken zijn na het openen. Zou zelf denken dat dat nog wel goed moet zijn.
Ik koop elk jaar nieuwe factor 50 voor de kids, net welk merk een leuk prijsje heeft of welke ik zie staan. De restjes van het vorige jaar maak ik zelf op. Ze raden wel aan elk jaar nieuwe te kopen omdat de beschermingsfactor achteruit schijnt te gaan. Ik heb ook een klein tubetje van iets, wel handig voor onderweg maar dat spul smeert niet goed uit dus dan lopen ze erbij als van die spookjes...
Hier elk jaar een nieuwe fles factor 50. Normaal gesproken heb ik altijd kruidvat...hele fijne! Maar gister was ik in de veronderstelling dat ik het al gekocht had maar dat was dus niet. En we stonden op het punt om naar het strand te gaan. Nu zonnespray mee genomen bij ah, factor 50. Die is ook echt heel fijn!
Hier altijd Mylene! Wil nooit meer anders! Factor 50 voor de kids, 30 voor mezelf (maar goed dan moet je wel iemand kennen/zijn die zulke party's geeft )
Ik heb factor 80 van Nutrogena in spuitbus. Water en afdroog proof! Zo hoeft hij maar 1x ingesmeerd te worden en gezegend met een makkelijke huid. Voor de kleine beeb heb ik factor 30 van Hipp en hij komt natuurlijk nog niet in de zon. Voor mezelf gebruik ik altijd australian gold en factor 30 en m'n gezicht factor 50 van Nutrogena. De enige waarvan ik geen traanogen krijg
Zelf gebruik ik geen zonnebrandcreme, misschien alleen bij extreem hete dagen een beetje in m'n handen en gezicht (i.v.m bedekkende kleding), heb voor de kinderen zo'n tube van het merk Bioderm of zoiets? Als die op is, lijkt een spray me wel wat handiger. Mijn moeder had vroeger voor ons altijd Zwitsal en daarna kruidvat eigen merk en was ze volgens mij tevreden over,
Ik heb net garnier 50 voor de kids en 30 voor ons gekocht, 1+1 gratis bij de Kruidvat dus mooi geprijsd. Ik was aan het overwegen zo'n heel verantwoorde met natuurlijke filters en zonder nanodeeltjes etc te kopen maar toch maar naar de Kruidvat gegaan.
Ik heb vorige week Programma gezien dat de factor niet eens zoveel uitmaakt en merk ook niet als je maar vaak smeert! Ik heb zelf altijd nivea voor de kids en om t half uur, drie kwartier sowieso t gezicht en armen even smeren
Echt ? Ook als je hele dag buiten bent? Lijkt me nachtmerrie om zo vaak te smeren , denk ook niet dat mijn kinderen daar erg happy van zouden worden. Ik heb blanke kindjes die heel snel verbranden (net als ik), ik smeer factor 50 (1x ochtend, 1x middag, bij zwemmen wel 1-2 keer extra). Heb die van etos staan nu, bevalt prima. Tot nu toe nog nooit 'misgegaan'. Smeer mezelf met hetzelfde. Mijn oudste accepteert alleen de clear protect van garnier. Dat is de enige die hem geen pijn doet (al dus zijn eigen woorden. Smeren vindt hij echt vreselijk, lichte aanrakingen ervaart hij als pijnlijk).
Ik heb 1x een fles zonnebrand gekocht van garnier. Eens en nooit weer!!! Als je daarmee je insmeert en iets te snel een (wit) kledingstuk over aantrekt wordt het geel. En dat gaat er in de was niet uit. Voor ik in de gaten had dat het door de zonnebrand kwam waren er al een aantal kledingstukken behoorlijk gevlekt. Echt de randen rond de nek en de mouwen van verschillende shirts hadden opeens rare gelige vlekken. Ik heb een tube van vision. Die vind ik fijn smeren. En verder gebruik ik zonnebrand van Ha-Ra. Die is ook erg fijn. Plakt ook niet. Werkt ook prima om ook gewoon het (bijna kale) hoofdje van een baby mee in te smeren. En de kids vinden het leuk dat het lijkt alsof je glitters op je lijf hebt.
Ik heb garnier factor 50 voor mijn dochtertje. Zonnebrand van vorig jaar wordt afgeraden, factor schijnt in een jaar tijd gehalveerd te zijn.
Ik vraag me altijd af hoe dat nu kan, dat de werking afneemt.. Zou het echt zo zijn of een marketing-iets? Ik las toevallig ook een stuk dat factor 15 echt voldoende is voor de zonkracht in Nederland. Ik smeer zelf ook kruidvat factor 50 op mijn dochter.
Sinds twee jaar Vision, omdat dat de kleding niet verziekt (tot nog toe dan). (y) Factor 50 en ik maak dan in het voorjaar de tube van vorig jaar op. Voor de oudste heb ik nu factor 30 gekocht, ik denk dat dat voor haar donkere huid genoeg is.