ik heb gedroomd...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door spruitjes, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    en in die droom ben ik bevallen van een meisje (zwijmel zwijmel).... Maar daarna heb ik haar wel 3 x verkleed omdat ik de kleren die ze aan had niks vond. Sokjes gleden uit en truitje schoot steeds omhoog. Broekspijpen zaten ook niet lekker. En de bv alleen al was een geklungel, laat staan dat geklungel om kleertjes erbij. Daar zit die kleine toch helemaal niet op te wachten?

Dus mijn vraag.. Klopt dit ook een beetje met hoe het inde praktijk zal gaan? Is voor zo'n pasgeborene een boxpakje niet veel fijner??
    Wat zijn jullie ervaringen?

2. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Toen mijn zoontje net geboren was heb ik hem ook vaak boxpakjes aangetrokken, ik vond dit zelf ook fijner omdat ik dan niet steeds een shirtje over dat kleine hoofdje moest doen. En het staat ook super schattig.

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Boxpakjes zijn idd praktisch. Maar er zijn ook wat nadelen. Veel drukknoopjes zijn vaak ook vreselijk irritant om steest open en dicht te maken en die waar sokjes aanzitten zijn vaak snel te krap.
    Voor kleding die vaak over het hoofdje heen gaan is er ook een alternatief :wikkel rompertjes en truitjes.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Boxpakjes zijn absoluut ideaal, ook met verschonen vind ik ze makkelijk. Maar als je kindje lekkere zachte broekjes draagt en de sokjes over het broekje dan blijft dat ook echt wel zitten hoor. Shirtjes moeten helaas wel vaak recht getrokken worden, dat is iets minder ideaal. En als het een meisje is dan kun je haar ook nog zachte jurkjes en mailliots aan trekken. Als het jurkje dan iets omhoog gaat dan maakt dat niet zoveel uit.

Deel Deze Pagina