Hai meiden, Deze week heb ik een verjaardagskado gekocht voor mijn vriend, een horloge. Toen ik deze zag was ik meteen verkocht, ik vond hem heel mooi. De verkoopster zei: "Ja mooi hè? Het is een rosé-gouden kast" Ok prima dacht ik, mooi ding. Maar toen ik hem aan mijn moeder liet zien zei ze: "ja mooi, maar is dat nou roze??" Ai, nu begin ik te twijfelen...mijn vriend houdt niet van roze, maar ja echt roze vind ik hem niet (al is de kleur dus wel rosé-goud) Oh ja mijn vriend gaat wel redelijk gekleed, maar niet heel erg. Gewoon netjes. En, graag jullie eerlijke mening. Misschien ruil ik hem nog namelijk Bekijk bijlage 195130
Ik vind hem mooi voor iemand die graag netjes gekleed is. Mijn vriend is altijd sportief gekleed en daar vind ik het niet bij passen. Maar als jouw vriend, zoals je zegt, graag wat netter gekleed is vind ik het een mooi horloge hoor!
ik vind hem heel mooi en ik ben geen goud fan, kun je nagaan. Ik vind het ook geen roze. Eerder koper idd.
ik vind hem ook echt heel erg mooi! kun je hem niet meer ruilen nadat je vriend hem gezien heeft op zijn verjaardag?
Wat ben je lief! Ik vind hem prachtig en idd niet roze! Laat je niet van de wijs brengen, manlief zal je ongetwijfeld stralend van geluk aankijken.
Pfff, gelukkig. Nou dan houd ik hem maar tot zijn verjaardag. Weet je, ik zou het zo sneu vinden als hij hem echt niet mooi vindt, hij verdient een mooi kado namelijk! Ruilen kan altijd, maar toch is "in één keer goed" natuurlijk het beste
Ik vind het te roze. Zou zelf persoonlijk wit goud uitzoeken voor een man. (al vind het model heel erg mooi!) Edit: zie dat je al besloten hebt, prima!