hoi hoi misschien ben ik er te druk mee bezig en heel onzkler en moet gewoon afewachten maar blijf het afvragen.. ik heb tussen 3 en 4 juni mijn eisprong gehad dit weet ik zeker door misddel van fm. ik heb een behandeling met hormoon spuiten en pregnyl... nu heb ik vanaf 12 juni bruin/ roze verlies... en dit tot nu toe nog steeds vandaag iets erger als de andere dagen maar niet helder rood.. waar kan dit vandaag komen is dus begonnen 8 dagen na de ovulatie en duurt nu dus al 6 dagen ... zullen dit voorteken zijn van mijn ongi dit is dan wel erg lang toch 6 dagen voor de regels al bruin verlies of kan het ook een innesteling zijn.. en mag dat dan zolang duren zopja hoelang mar dat duren hoor erover enkele uren dagen weken.. benw gewoon heel onzeker .. hoop dat er iemand is die hier wat meer over ikan vertellen .. groetjes marije
hoi ik snap je onzekerheid maar ik kan er ook weinig zinnigs over zeggen. Probeer gewoon geduldig te wachten, het kan een innesteling zijn maar het kan ook een ongesteldheid worden. De tijd zal het leren. Succes met wachten! Mirjam
bdankt voor je reactie.. hoe,ang mag een innestelingbloeding duren ?? en heb je dan ook alleen bruin roze verlies? mvgr marije