grrrrrr voorween

Discussion in 'Zwangerschap' started by sistabigbones, Apr 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

Mar 15, 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ik word gek van die verekte voor weeen.
    heb het bij mijn andere 2 niet gehad gelukkig besef ik nu maar weer.
    Maar het is echt irri heb harde buiken om de 5 minuten.
    Word er moedeloos van want eigenlijk vind ik het maar voor niks die oefenween dacht dat het bij de derde nog makkelijker zou gaan maar nee dus.Heb het nu al 3 dagen ben al bij de gyn geweest en alles zit gelukkig nog dicht want ik ben pas 34 weken maar ik las dat er veel dames zijn die er ook al vroeg last van hebben.iemand tips om ze te verzachten of iets dergelijks?

2. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Volgens mij heb ik hier ook last van..
    Vorige week 2 dagen "krampen" gehad.. en nu ook alweer 2 dagen, afgelopen n8 werd ik er zelfs 3 keer wakker van..
    Et doen geen pijn ofsow, maar af en toe wel een naar gevoel eventjes & dan trekt het weer weg, heb et gelukkig niet de hele dag door & verder ook geen harde buik ofsow.. maar kvind et ook wel een beetje vervelend, kga togg iedere keer denken van: oh oh! tis nog te vroeg om egt te gaan beginnen hoor..

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    mmm Ik heb ze 3 weken gehad en je word er inderdaad niet vrolijk van... zoveel mogelijk ontspannen, lekker in bad e.d. hielp hier wel een beetje...

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Een warme kruik wil ook wel eens helpen .. en vooral ontspannen

5. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

Mar 15, 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    thanks voor de reacties!Heb de hele nacht niet kunnen slapen maar ja het hoort er allemaal bij he!doe het voor een goed doel al ben ik lichaamlijk en geestelijk wel op na alles wat ik heb gekregen in deze zwangerschap(depressie,voedselvergiftiging,urineweg infectie
    ontstoken linker nier,nierstenen)de dokter kan me echt niet meer bang maken hihi als hij in een keer zegt dat hij zich vergist heeft en het geen een is maar 8 babys dan zou ik niet eens meer schrikken haha

6. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

Mar 1, 2009
    107
    0
    0
    Lijkt me geen pretje...ik heb ze bij mijn eerste zwnagerschap niet gehad...hoop dat ze deze keer ook wegblijven!
    Sterkte ermee!

7. miss rettekatet

Jul 29, 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    die voorweeën zijn dat gewone harde buiken of pijnlijke harde buiken? harde buiken heb ik namelijke regelmatig en dat voelt vervelend, maar ze zijn niet pijnlijk gelukkig

Share This Page