Maar wel nu echt van af maandag overal actie van gaan maken. Zo dat je. Onfficieel alleenstaande moeder ben en je kinderopvang en dergelijke nodig hebt. De partner de woning heeft verlaten. Regel alles jij hebt alles nodig om van hem af te komen. Ik weet een beetje hoe het gaat. Hij gaat opgeroepen worden via de staats krant dat hij op de zitting en zo moet verschijnen van wegen de scheiding krijgt hij bepaalde tijd voor. Maar wat ik al eerder zij dat kan minimaal 3 jaar gaan duren. Want stel hij gaat ergens toch in beroep en verdwijnt weer begin je weer op nieuw. Uit eindelijk zal de rechter de scheiding uitspreken. Maar zo als ik al vertelde het gaat een lange tijd en strijd kosten. Dat met die verblijfsvergunning zal ik alvast maar vergeten probeer zo snel mogelijk echt van hem gescheiden te geraken. Dat topic toen. Gaf me al een bepaald gevoel. Dat die man van je niet helemaal een eerlijke man is en zal worden. En pff het is zo verdomt lastig. Regel alvast scheiding van tafel en bed endergelijke en ga er echt van af MAANDAG achter aan.
Miss vind je nog nuttige tips en websites op Stichting Buitenlandse Partner - Home is even zoeken, maar er staat veel info op. Verder vooral veel sterkte.
Staat hij bij de gemeente nog bij je ingeschreven? Zo ja, direct uit laten schrijven. Wellicht kan je daar ook iets van een bewijs krijgen dat hij niet bij jou ingeschreven meer staat en dit gebruiken voor de belastingdienst? Ik dacht namelijk dat je toeslagpartner bent als je samenwoont en niet als je getrouwd bent. Getrouwd zijn en apart wonen maakt je geen toeslagpartner meer toch? Kan zijn dat ik het fout heb hoor, maar dat dacht ik.
ja ga hem volgende week uitschrijven schijnt dan nog 3 maanden te duren voor die echt uitgeschreven is, ik ga volgende week woensdag naar juridisch loket en gelijk vragen hoe het nu zit met de kinderopvangtoeslag juist omdat ik het zelf absoluut niet kan betalen de opvang, dat kost me zeker de helft van mijn loon onmogelijk dus
Als het goed is moet hij direct uitgeschreven staan. Wel komt er een onderzoek naar wat zijn nieuwe adres is. Ik heb eerder in een flatje gewoond waar de vorige bewoners gevlucht waren naar het buitenland. Ik heb toen wel bewijs van uitschrijving gekregen, met de medeling dat er alsnog een onderzoek komt.
Hoe onderhoud je ex zich in zijn onderhoud op dit moment? Krijgt hij enige vorm van uitkering? Dan is er bij die instantie die dat uitkeert een verblijfsadres bekend. Dit kan je advocaat achterhalen.
hij heeft nog een ww uitkering maar staat nog steeds hier ingeschreven en de ww loopt ook bijna af maar hun hebben het adres van hier
Idd hem uit laten schrijven en meteen toeslag aanvragen dan ben je namelijk duurzaam gescheiden. Dat heb ik ook gedaan toen en binnen 8 weken is het rond (wel eerder)