Meiden ik kon mezelf niet langer bedwingen en heb net getest. Helaas niet met de eerste ochtenurine maar daarna. Ik had wel veel water gedronken en koffie en toen getest en had een heeeel licht streepje. Maar het staat er echt, zeker als ik in daglicht bekijk. Maar het is zo licht dat ik erg twijfel. Kan dat vele water en koffie van invloed zijn op de lichtheid van het streepje? Het is overigens een matcare test en heb het resultaat na 5 minuten afgelezen toen het rozige eraf was zeg maar, snappen jullie wat ik bedoel? Ik kom waarschijnlijk wat verward over maar sta helemaal te shaken!
Nog even voor ik het vergeet, kan dat hele lichte streepje niet een voorgedrukt streepje zijn ofzo? Oh wat ben ik toch onzeker!
Irene, kun je geen foto maken en plaatsen in je album? Het is moeilijk om zo te beoordelen of het echt dan een streepje was/is of niet.
Nou meid, ik zou willen dat ik het wist, maar helaas: ik weet het ook niet 100% zeker... , ik hoop zo voor je dat het raak is. Ik hou jouw topic ff in de gaten want, zoals je weet, ik heb precies hetzelfde! Ik hoop voor jou dat je niet lang in onzekerheid hoeft te zitten en dat je snel een vette + test in je handen hebt. Liefs van mij
Ik weet niet hoe dat werk een foto maken en hier plaatsen, Daar ben ik helaas niet zo handig in. Kan iemand het uitleggen?
Als je een digitale camera hebt kun je een foto maken, kabeltje aansluiten aan camera en het andere einde aan je pc, pc spoort vervolgens nieuwe hardware op. Sla de foto op je pc op, open het fotoalbum hier op de site en laad je foto op, als deze te groot is kun je hem verkleinen en alsnog plaatsen..... Ik hoop dat je er iets aan hebt... Ben benieuwd...
Oh kan nergens dat stomme kabeltje vinden en krijg de test ook niet scherp op de foto. Ik wou dat jullie hem in levende lijve konden zien. Maar zou het geen voorgedrukt lijntje kunnen zijn? Ik heb 4 dagen geleden ook getest met dezelfde test van Matcare en toen stond er helemaal niets, dus zou het dan toch...?
Normaal roepen ze al snel streep=streep, dus gevolg dat je de komende 8 maanden je buik ziet groeien zonder meer te eten. Als hij echt HEEEEL licht is, test morgen nog een keer 1 dagje geduld hebben op een heel leven, hoe moeilijk kan het zijn.... (heel moeilijk, weet het, maar soms moet het toch)
Heb even op de site van Matcare gekeken en dit stond er over vage streepjes. Wat als ik maar een heel licht tweede streepje zie, ben ik dan toch zwanger? Ja. Een zwangerschapstest toont aan of er wel of geen hCG aanwezig is in de urine. Geen hCG = 1 streepje, wel hCG = 2 streepjes. Er kan geen tweede streepje (testlijn) ontstaan als u niet zwanger bent. Dus ook als de tweede streep heel licht is, is de uitslag positief en bent u zwanger (tenzij u een miskraam hebt gehad korter dan 8 weken geleden). Wordt nu wel een beetje blij geloof ik!
hoi irene een voorzichtige felicitatie, het probleem van vage testen is onderhand wel een hele Hype geworden. maar geloof me een streep is een streep ( misschien dat ik je eerder kan overtuigen dan fem ) Test morgenvroeg nog een keertje voor de zekerheid en dan geen koffie en water drinken.
Meiden ik heb getest en heb een foto in mijn album staan. Willen jullie ff kijken. In het echt was de streep iets donkerder dan op de foto. Hij verscheen al binnen 1 minuut. Wat denken jullie? Ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik ongesteld had moeten worden, misschien gisteren, misschien vandaag want heb een cyclus wisselend van 27/28 dagen. Nou graag jullie mening.....Ik voelde me vanochtend toen ik opstond wel opeens zwanger
@ Irene: Je zegt je voelde je opeens zwanger. Hoe voelt dat? Heb het al zovaak gedacht, maar helaas.... Ga eens langs je huisarts! Groetjes en suc6! Marjo
Muus ik voel me precies als de vorige keer dat ik zwanger was. Gespannen borsten, misselijk gevoel, gevoel is weg dat de eraan komen terwijl ik dat 1,5 week van te voren steeds had. En ik voel me heel erg moe, viel gisteren middag op de bank in slaap bijna. En ik voel me gewoon anders, maar kan niet echt uitleggen hoe!
Hmmm ik zie idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje.. Maar zou over n paar nog een x testen voordat je jezelf blij maakt met n dooie mus.
Jaa idd, gewoon over een paar dagen nog een keertje testen, want als je echt zwanger bent, dan zullen de toch niet komen
Ik heb nog een foto erin gezet die ik ook had gemaakt, misschien is ie iets duidelijker. Ik denk gewoon dat ik zwanger ben, ik voel het. Maar ik ga morgen nog een x testen, of overmorgen. Vinden jullie die (overbelichte) foto duidelijker?
Zo voel ik me ook meis! Alleen denk ik steeds dat het van de pregnyl komt. Ben ook erg moe, misselijk en duizelig! Rara pijn boven me navel. Maar ik moet na vandaag nog 11 dagen w88. Groetjes en suc6! Marjo
Hee Irene Nou spannend hoor. Ik heb je foto's gezien en het is idd heeeel licht! Ik zou na het weekend nog eens testen. Even een paar dagen erover heen. Ik hoop dat je zo geduldig kunt zijn, haha.
Nou zo geduldig ben ik niet hoor. Ga morgen weer testen Muus spannend meid. Ik ga heeeel erg voor je duimen, maar het klinkt goed. Ik denk aan je! Liefs Irene