Sinds gister heb ik bij vlagen steeds (ongi) krampen, dacht dus ook gauw ongi te worden. Sinds een tijdje mijn vorige cyclus hou ik de stand van mijn baarmoeder in de gaten, tijdens en voor mijn ongi is hij altijd gemakkelijk te voelen en dus laag. Nu kan ik hem bijna niet voelen/bereiken hij ligt dus erg hoog. Vreemd, ik denk dat ik gewoon ongi ga worden ivm die krampen en had de moed voor deze ronde al opgegeven maar nu merk ik dit ineens. Heeft iemand anders ook zo'n veranderlijke baarmoederstand of niet? liefs
Voel normaal altijds ochtends maar is dat ook van invloed dan Natasja. Vandaag ook vanochtend gecheckt.
Ja dat is zeker van invloed, 's avonds staat hij anders dan 'smorgens. je kan er namelijk helemaal niks vanaf lezen. de ene staat hij anders dan de andere keer. lekker laten zitten hihihi
Jij zegt dat je er niets aan kunt aflezen. Ik kan anders duidelijk voelen wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit en dit klopt ook altijd (dit heb ik getest dmv ovu testen) Wanneer ik ongi moet worden zakt hij altijd weer naar beneden. Maar misschien heb je gelijk en is dit elke keer anders. (ik doe dit overgins al 4 maanden)
Dat bedoelde ik ook niet.. ik bedoelde je kan er niet aan aflezen of je zwanger bent. Je kan idd voelen wanneer je vruchtbaar bent of ongesteld word.. dat kan ik ook. (ik heb dit ook ook maaaanden gedaan vooral om te kijken of ik ongi werd)
Oh! dat wist ik niet! Maar hoe kan je dan voelen of ie lager is of hoger. Of werkt het met mijn vinger hetzelfde als vroeger je hoogte meten bij de dokter? Gewoon een stift mee en een streepje zetten tot waar ie komt 8)
haha Oke, ik zal het eens gaan bijhouden. Ik mag zo langzamerhand Excel er wel bij gaan betrekken. Kan ik grafiekjes uitdraaien van alles enzo wat ik bijhoudt sinds ik zwanger probeer te worden haha. Eerst maar eens afwachten dit weekend of het nodig is om het te weten En anders, volgende week weer (kom naar beneden en sla je slag!) nieuwe ronde nieuwe kansen! 8)
whahahahaha erg hoor al dat gedoe aan je lijf. ben er helemaal mee opgehouden.. word er echt niet zwangerder van ofzo hahahaha
Nee, dat is waar, maar toch is het leuk om jezelf een beetje voor de gek te houden af en toe, het houdt je tussen de bedrijven door wat op de been he
nou als ik daar niet was gestopt dan was ik nu niet hier maar in een gesticht hahahahah ben al meer dan 1,5 bezig.
ik las net bij NOD topic dat je ongi werd... dat is dus wat ik bedoel.. Altijd laag bij ongi en nu niet.
Ik ga morgen ongesteld (dat weet ik bijna zeker) worden en mijn baarmoeder zit laag. Dat ik zwanger was zat hij heel hoog. irisje
Ha, moest even enorm glimlachen bij dit topic! Mijn vriend speurt af en toe ook wel rond naar wat tips wat betreft zwanger worden en die had dit dus ook gelezen dat je aan de hand van de hoogte van de baarmoeder kon zien of je ongi werd etc. En als hij nu in een leuke bui is dan vraagt ie "Hey schat, zal ik even voelen hoe we er voor staan deze maand ".. Oftewel: Ik wil! Nu! haha
Mijn baarmoeder zit nu ook ineens hoger dan hoog zeg maar. Ik kon de afgelopen weken met heeeeeeel veel moeite altijd wel de baarmoedermond voelen, maar zelfs die kan ik nu niet meer voelen, zelfs niet als ik de gekste capriolen uithaal. En toch.....zwanger kan ik eigenlijk niet zijn, of het zou al een onbevlekte ontvangenis moeten zijn